Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@22:43:52 GMT

فرماندار آستارا: از ظرفیت صنفی معلمان استفاده شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۴۳۰

فرماندار آستارا: از ظرفیت صنفی معلمان استفاده شود

به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز شنبه در نشست با هیات مدیره انجمن اسلامی معلمان در فرمانداری آستارا افزود: معلمان به عنوان مرجع اجتماعی و قابل احترام باید در هدایت تحصیلی و اجتماعی و روند توسعه نقش موثر ایفا کنند.
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید به حضور و مشارکت مردم در صحنه های اجتماعی و سیاسی اعتقاد دارد و بر این اساس برای ساماندهی تشکل آنها و بهره‌مندی صحیح از آن تلاش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تشکل های اجتماعی و سیاسی باید بر اساس ضوابط و اساسنامه ها فعالیت کنند و از سال گذشته برای بهره‌مندی از آن، اقدامات خوبی توسط فرمانداری انجام شده است.
رنجکش گفت: آستارا با داشتن 15 تشکل مردم نهاد، از نظر تعداد این تشکل ها جزو شهرستان های پیشرو گیلان است و مشارکت آنها توسعه متوازن را درپی خواهد داشت.
او افزود: انجمن اسلامی معلمان آستارا به دلیل حضور چهره های موثر از معلمان و فعالان سیاسی و اجتماعی می تواند در اعتلای جامعه نقش مهمی داشته باشد.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و حدود یک هزار معلم در 150 مدرسه دولتی و غیردولتی آن به 17 هزار دانش آموز تدریس می کنند.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اجتماعی و سیاسی استان گیلان سیاسی و اجتماعی مدرسه مردم نهاد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد
  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند
  • ۷۹۴ واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید
  • لزوم استفاده از ظرفیت مولدسازی اموال مازاد در راستای تأمین تجهیزات مدارس
  • بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری شهرستان گلوگاه در استان مازندران
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد
  • پیشرفت عدالت در جامعه متناسب با ظرفیت موجود نیست