Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :جانشین معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ از برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس (۳۱شهریور لغایت ۶مهر ماه) در سطح ورودی غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش امتداد ، سید جاوید میرحبیبیان حسینی جانشین معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی ورودی غربی پایتخت افتخار دارد تا با اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره سال های پر بار هشت سال دفاع مقدس را در اذهان عموم شهروندان و خصوصا در ذهن نسل های دهه سوم و چهارم انقلاب اسلامی زنده نگاه داشته و در احیاء و تداوم فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت، سهمی هر چند اندک داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرحبیبیان حسینی در ادامه “مخاطب محوری، غرور آفرینی، هویت افزایی، محله گرایی و مشارکت اجتماعی” را از مهم ترین رویکردهای این ویژه برنامه های مناسبتی دانست و افزود: این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، شناساندن ابعاد حماسه دفاع مقدس به نسل جدید و تبیین کار آمدی اسلامی بر پایه روحیه ایثار انجام خواهد شد.
وی در همین خصوص یادآور شد: “هویت بخشی سیمای بصری شهر، برپایی ۱۳نمایشگاه محله ای دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس منطقه، برپایی تورگردشگری به باغ موزه دفاع مقدس، برگزاری تور بازدید از نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس وردآورد، ایجاد بازارچه حمایت از کالای ایرانی، عطر افشانی و اهدای گل توسط دانش آموزان بر مزار شهدای گمنام نواحی سه گانه” از جمله ویژه برنامه های اجرایی به مناسبت این ایام است.
میرحبیبیان حسینی با اشاره به اجرای برنامه هایی در سطح منطقه ۲۱ با عناوین مشارکت در “احداث نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس وردآورد، شب شعر و خاطره نویسی و نیز بازدید و تجلیل از خانواده های محترم شهداء و ایثارگران و همچنین دیدار از فرماندهان و پیشکسوتان جبهه و جنگ و تقدیر از ایشان” به مناسبت این ایام خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های ستادی نیز شامل برنامه های متنوع مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام، نمایشگاه عکس روایت گری دفاع مقدس و … در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد .

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

فرماندار شهرستان ماکو گفت: ۳۰ برنامه در زمینه‌های مختلف برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار در راه فتح قله‌ایم در این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نادر کاظمی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه سوم خرداد نماد غیرت ملت مسلمان ایران است، اظهار کرد: ۳۰ برنامه در زمینه‌های مختلف برای سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار در راه فتح قله‌ایم در شهرستان ماکو اجرا خواهد شد.

وی افزود: بزرگداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کرده‌اند.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اهمیت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و لزوم همکاری تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و باعظمت تر این روز تاکید کرد و گفت: فرهنگ و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده مانده و در نسل جوان نهادینه شود.

کاظمی در خصوص فضاسازی شهر در سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: فضاسازی شهری و اداری در سالروز آزادسازی خرمشهر باید به نوعی باشد تا مردم این روز ارزشمند را احساس کنند.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و یادآور شد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از فاتحان خرمشهر، برنامه‌های متنوع فرهنگی در قالب برنامه‌های متنوع از جمله برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح شهرستان ماکو است.

کد خبر 751525

دیگر خبرها

  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • اجرای پویش «آینده شبیه توست» ویژه دختران پایتخت
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان