Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر فردیس گفت: این شهر برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده است.

به گزارش ایلنا، افراسیاب بیپچرانلو ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: دانش آموزان سرمایه های کشور هستند و این مهم بر لزوم انجام اقدامات لازم برای آسایش آنها هنگام تحصیل تاکید دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر فردیس در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس اقداماتی را برای آغاز سال تحصیلی جدید انجام داده است، تاکید کرد: خط کشی عابر پیاده مدارس، بهسازی فضای سبز معابر، رنگ آمیزی دیوار های خارجی مدارس، مشارکت در مراسمات مختلف و غیره از جمله اقدامات مدیریت شهری فردیس در اجرای طرح استقبال از مهر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر سرویس های بهداشتی و نمازخانه های مدارس فردیس، تصریح کرد: با تخصیص این بودجه، مدیریت شهری فردیس سهمی در بازسازی و افزایش سرانه های بهداشتی دانش آموزان خواهد داشت.

وی در بخش دیگری با اشاره به ایجاد سرعت گیر های کارشناسی شده در نزدیکی مدارس، خاطرنشان کرد: جمع آوری خاک و نخاله های ساختمانی در نزدیکی مدارس و نصب سطل های زباله اطراف مدارس از جمله اقداماتی است که در طرح استقبال از مهر در حوزه خدمات شهری انجام شده است.

بیچرانلو همچنین از تصویب اعتبار صد میلیون تومانی برای اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند فردیسی خبر داد و خاطرنشان کرد: توزیع این اقلام با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان فردیس و با حفظ کرامت دانش آموزان انجام می شود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آموزش و پرورش شهرستان رئیس شورای اسلامی شهر سرمایه سرویس های بهداشتی فضای سبز رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته مشاغل «فرصت‌ها و راهکار‌ها» در مدارس ابتدایی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تشکیل شد.

مدیرکل مجتمع آموزشی مدارس سمای آباده با بیان این مطلب به خبرنگار آنا گفت: همه‌ساله از اول اردیبهشت به مدت یک هفته مشاوران و مدیران مدارس درگیر برنامه‌های هفته معرفی مشاغل هستند.

رضا مسعودی عنوان کرد: دانش‌آموزان در این هفته با برنامه‌های مختلف مدرسه آشنایی آشنا و اطلاعاتی درباره حرفه‌ها، رشته‌های تحصیلی و مشاغل مختلف به‌دست می‌آورند.

وی متذکر شد: دانش‌آموزان باید برای طرح‌ریزی مناسب تحصیلی ـ شغلی با مشاغل موجود در جامعه آشنا شوند تا بتوانند تصمیم‌گیری مناسبی برای انتخاب رشته تحصیلی و شغلی براساس استعداد و رغبت خود و کیفیت‌بخشی به زندگی داشته باشند.

جابری مدیر مدرسه سمای شهرستان آباده هم با بیان اهداف راهنمایی شغلی در دوره‌های مختلف تحصیلی تبیین کرد: مهم‌ترین هدف راهنمایی شغلی در دوره ابتدایی آن است که دانش‌آموزان متوجه شوند وجود تمام مشاغل مشروع و اشتغال در آنها برای ادامه زندگی افراد و بقای جامعه لازم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن