Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@21:32:41 GMT

ترفند سازمان لیگ برای اجرا شدن قانون 90 به 10 در دربی!

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۴۸۰

ترفند سازمان لیگ برای اجرا شدن قانون 90 به 10 در دربی!

ورزش > لیگ برتر - سازمان لیگ فوتبال ایران از ترفند جالبی برای اجرایی شدن قانون 90 به 10 در دربی روز پنجشنبه و البته دربی برگشت استفاده کرده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه دربی رفت لیگ هجدهم را باید در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. تیم استقلال در این دیدار میزبان پرسپولیس و است و درباره اجرای قانون 90 به 10 سعید فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ گفته: دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال پنج‌شنبه برگزار می‌شود زیرا پرسپولیس روز دهم با تیم قطری بازی دارد و به همین خاطر ما هم دربی را روز پنج‌شنبه گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلیت‌فروشی اکنون در دست باشگاه‌ها است. از هواداران می‌خواهیم این مسائل را رعایت کنند. قانون ۹۰ به ۱۰ را در دربی اجرا خواهیم کرد واقعاً نمی‌شود هواداران را تشخیص داد. فقط اینکه وقتی هواداری در این دربی بلیت میزبان (استقلال) را می‌خرد در دربی برگشت با آن کد ملی فقط می‌تواند جزو خریداران ۱۰ درصدی که تیم میهمان هستند را تهیه کند.

43257

کلید واژه‌ها : دربی - باشگاه استقلال - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دربی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است

به گزارش خبرگزاری خبرآلاین؛ محمود قامت معاون سازمان خصوصی‌سازی در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: هرشرکتی که واگذار می‌شود شامل بدهی و دارایی است. خریداران وقتی در مزایده شرکت کردند این را پذیرفتند و در قرارداد اطلاعات مالی هم وجود دارد. خریداران وقتی به مزایده ورود کردند، باید بدهی را طبق زمان‌بندی پرداخت کنند.

در گزارش ورزش سه آمده است: وی افزود: این مشمول همه واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی است. هر واگذاری که انجام می‌شود با قراردادی است و در طول مدت آن قرارداد که برای پرسپولیس و استقلال شش سال است، تحت نظارت سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود و تعهدات مالی و غیرمالی تحت نظارت و کنترل سازمان خصوصی‌سازی است.

او با اشاره به این قرارداد اظهار داشت: البته این موضوع نافی نظارت عمومی وزارت ورزش بر تمام باشگاه‌ها نیست اما سازمان خصوصی‌سازی در طول قرارداد نظارت خود را دارد که مهم‌تر از همه مدیریت بهره‌ور و تداوم کار است که انتظار داریم در این مدت شش سال شرکت را از وضعیت فعلی به شرایط بهره‌ور برسانند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898768

دیگر خبرها

  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • شرایط واگذاری سهام استقلال اعلام شد + عکس
  • شرایط واگذاری سهام پرسپولیس اعلام شد + عکس
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها قانونی نیست | فروش سرخ پوش ها به بانک ها چه آثاری دارد؟
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!