Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :دانش آموزان پایه اول مدرسه دخترانه حرا در میان بدرقه باشکوه مدیران ارشد شهری راهی کلاس های درس شدند تا سالی پربار توام با علم آموزی را آغاز کنند.

به گزارش امتداد ، آیین استقبال از سال اولی ها (جشن شکوفه ها)، با حضور سهیلا صادق زاده شهردار منطقه، رییس آموزش و پرورش منطقه و جمعی از مدیران شهری در دبستان حرا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، در این مراسم پس از قرائت قرآن، پخش سرود ملی، خوش آمدگویی مدیر مدرسه و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و همچنین تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم عبدالله باقری، زنگ مهر توسط مدیران منطقه نواخته شد و دانش آموزان کلاس اول با مشایعت مدیران منطقه و در پناه قرآن به کلاس درس رفتند و سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

شایان ذکر است در راستای گرامی داشت روز بدون خودرو، شهردار و مدیران منطقه مسافت محل کار تا دبستان مذکور را پیاده طی کردند تا ضمن اعلام حمایت از شعار این روز شهروندان را نیز به حفظ محیط زیست و برنامه های کاهش آلودگی هوا فرا خوانند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی با حضور دانش آموزان دختر مدرسه معصومه قم اجرا شد.

پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله‌های پلاستیکی در ورودی جاده روستای کوه سفید قبل از میدان ۷۵ با حضور ۳۰ دانش آموز مقطع متوسطه اول مدرسه معصومیه، کارمندان و و ماشین آلات و دستگاهاای عمرانی پسماند انجام شد.

شریفی هدف از اجرای این پویش را آگاهسازی مردم از عواقب خطرناک رهاسازی زباله‌ها در محدوده شهری عنوان کرد و گفت: رهاسازی زباله‌ها خطر جدی برای حیات آب، خاک، پوشش گیاهی درختان و حیوانات است.

دوم تا ۸ اردیبهشت هفته زمین پاک نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد