Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم فوتبال استقلال دیدار هفته هفتم خود در رقابتهای لیگ برتر را با تساوی برابر نساجی به پایان برد تا دو امتیاز دیگر را از دست بدهد و از کورس مدعیان قهرمانی فاصله بگیرد. به گزارش مهر، روز دوم از هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز شنبه با دیدار تیم های نساجی و استقلال در قائمشهر پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود تلاشی که دو تیم انجام دادند در نیمه دوم فوتبال زیبایی را به نمایش نگذاشتند و موقعیت های خطرناکی هم روی دروازه ها خلق نشد. در دقیقه ۳۹ این دیدار البته استقلال روی حرکت مرتضی تبریزی صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه محکم روح الله باقری را دروازه بان نساجی مهار کرد.

پنج دقیقه پایانی نیمه اول کمی سرعت استقلال برای رسیدن به گل بیشتر شد و چند موقعیت را ایجاد کرد اما حملات این تیم آنقدر زهردار نبود که دروازه میزبان را با خطر مواجه کند.

در نیمه دوم هم دو تیم تلاش زیادی کردند تا به گل برسند اما نمایش هماهنگ و با برنامه ای را از سوی دو تیم شاهد نبودیم. استقلال برای عقب نماندن از کورس مدعیان قهرمانی به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت و تعویض های شفر هم در همین راستا بود اما در مقابل جواد نکونام نمی خواست در خانه شکست را متحمل شود.

در دقایق پایانی استقلال کمی هجومی تر شد و زمان بیشتری را در زمین حریف سپری کرد اما موقعیت جدی را روی دروازه نساجی خلق نکرد.

استقلال با این تساوی 7 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده بندی جای گرفت.

آبی های تهران در هفته هشتم لیگ برتر باید روز 5 مهر ماه در دربی تهران به مصاف پرسپولیس بروند و امید هواداران برای آشتی با تیم و شفر پیروزی در این دیدار برابر رقیب سنتی است.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست‌و هشتم لیگ دسته یک فوتبال ایران (جام آزادگان) با ۸ دیدار برگزار شد.    در این هفته، خیبر خرم‌آباد به مصاف دریا بابل رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید.  خیبر با این برد، ۶۴ امتیازی شد تا به صعود نزدیک‌تر شود. این دیدار حواشی زیادی داشت و اعضای تیم میهمان بار‌ها به داوری اعتراض کرده و حتی در واکنش به پنالتی ثانیه‌های پایانی خیبر، برای دقایقی زمین بازی را ترک کردند.   در دیگر دیدار، چادرملو اردکان به مصاف نفت و گاز گچساران رفت که این بازی با تساوی بدون گل همراه شد. چادرملو با این تساوی ۵۷ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند.   سایر نتایج لیگ آزادگان به شرح زیر است:‌   آریو اسلامشهر ۲ _ ۰ داماش گیلان   مس سونگون ۱ _ ۱ نفت مسجدسلیمان   مس شهر بابک ۳ _ ۰ خوشه طلایی   پارس جنوبی جم ۲ _ ۱ سایپا   شاهین بندر عامری ۰ _ ۰ شهرداری آستارا   شهر راز شیراز ۱_ ۱ مس کرمان   دیدار تیم‌های، استقلال ملاثانی با فجرسپاسی شیراز هم به دلیل همکاری نکردن باشگاه استقلال خوزستان و مسئولان ورزشگاه غدیر اهواز برگزار نشد.

دیگر خبرها

  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال