Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

پیمان میری مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شکست تیمش مقابل سایپا در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور  گفت: مستحق باخت نبودیم اما به هر حال این نتایج در فوتبال طبیعی است وبه امید خدا در بازی های آتی جبران می کنیم‌.

او ادامه داد: علیرضا مرزبان تازه به تیم نفت مسجد سلیمان آمده است و همه کمک می کنیم تا تیممان از این وضعیت خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میری درباره موقعیت خراب کردن بازیکنان نفت مقابل سایپا تصریح کرد: موقعیت های خوبی داشتیم و حریفمان هم ۱۰ نفره بود اما از این فرصت ها استفاده نکردیم. باید برای ادامه رقابت ها بیشتر کار کنیم تا به موفقیت برسیم. من نباید چندان درباره مسائل فنی صحبت کنم و خود سرمربی باید درباره این بحث ها حرف بزند.

مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان درباره اینکه آیا حضور علیرضا مرزبان می تواند به این تیم در رقابت های لیگ برتر کمک کند یا خیر، اظهار داشت: تیم ما از زمان حضور مرزبان متحول شده است و مقابل سایپا هم خوب بازی کردیم. مدتی طول می کشد تا بازیکنان نفت به ایده ها و نظرات مرزبان عادت کنند اما مطمئن باشید وضعیت تیم ما بهتر می شود.

میری درباره داوری دیدار سایپا و نفت مسجد سلیمان گفت: داور قضاوت خوبی داشت و صحنه خاصی در جریان بازی ندیدیم. تنها در لحظات آخر می توانست برای نفت یک پنالتی بگیرد که این کار را انجام نداد.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال مسجد لیگ برتر فوتبال بازی نفت سایپا رقابت رقابت های لیگ برتر بازی سایپا فوتبال مسجد نفت پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پیکان هرگز راحت نخواهد بود و دیدار فوق العاده سنگینی برای ما است اما امیدوارم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با اشاره به داشتن شناخت کافی از حریف افزود: هر ۲ تیم شانس صعود از این مرحله را دارند وباید برای این بازی ضمن برنامه ریزی خوب، تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا عبور از این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  افزود: همه بازی ها در جام حذفی فوتبال کشور حکم یک فینال را دارد زیرا تیم‌ها در این بازی‌ها شانس دوباره‌ای ندارند و بازی ها بسیار حساس است.

 بگفته وی: مهم نیست که در جام حذفی با چه تیمی بازی می‌کنیم، اگر ببازیم باید یک جام را کنار بگذاریم لذا تمامی بازی‌ها برای همه تیم‌های حاضر در این جام مهم است.

نویدکیا بیان کرد: پیکان تیم فوق العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور کسب و  افراد خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پیکان امتیازات فوق العاده ای را گرفته است یادآور شد: پیکان در بازی گذشته نیز از مس در رفسنجان امتیاز گرفت که نشان می‌دهد تیم خوبی است.

اما رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این نشست حاضر نشد و علت این غیبت از سوی تیم پیکان اعلام نشده است.

 

 

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون