Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@09:19:43 GMT

با مد‌های پاییز ۲۰۱۸ آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۶۷۶

با مد‌های پاییز ۲۰۱۸ آشنا شوید

طرح‌های حیوانی

اگر سری به سایت‌های مد و فشن زده باشید، حتما می‌دانید که طرح‌های حیوانی بار دیگر توجه طراحان مد را به خود جلب کرده اند. در میان آن‌ها طرح پلنگی در اولویت است، اما در کنار آن می‌توان طرح‌های زرافه‌ای و ماری را هم مشاهده کرد.






کت

کت یکی از لباس‌های محبوب فصل پاییز است، از این رو که شما به راحتی می‌توانید هنگام سرما آن را روی لباس تان بپوشید یا در مواقع گرما به راحتی آن را در بیاورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدل لباس یکی از ترند‌های پاییز امسال می‌باشد که می‌توانید آن را به همراه شلوار یا حتی دامن به تن کنید.







کیف کمری

مدتی از کیف‌های کمری خبری نبود، اما چند وقتی ست که این مدل کیف نیز جای خود را در دنیای مد و فشن پیدا کرده است. خوبی این مدل کیف‌ها آن است که جاگیر نمی‌باشند و دست‌های شما را آزاد می‌گذارند تا در صورت نیاز بتوانید چیز‌های دیگر را به سادگی حمل کنید.







بوت مدل کابوی

همانطور که می‌دانید بوت یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های پاییزه است. اما هر سال در مدل‌هایی که به بازار می‌آید، تنوع ایجاد می‌شود. به عنوان مثال بوتی که پاییز ۲۰۱۸ مد شده، بوت مدل کابوی است. این بوت‌ها که از جنس چرم تهیه شده بلند و پاشنه دار می‌باشند و می‌توانند به شما ظاهری کلاسیک و شیک ببخشند.





رنگ‌های نئون

شاید فکر کنید که رنگ‌های نئون تنها برای فصل‌های گرمی، چون تابستان مناسب است، اما اشتباه کردید. این بار این رنگ ترند پاییز شده است. اگر به فشن شو‌های این روز‌ها نگاهی بیاندازید، می‌بینید که رنگ‌های سبز، بنفش، نارنجی و صورتی فسفری، حکمرانی می‌کنند. شما نیز خوشحال باشید، زیرا دیگر خبری از رنگ‌های خنثی و کسل کننده نیست و با این ترند می‌توانید پاییزی هیجان انگیزتر را تجربه کنید.



جامپ سوئیت

مدتی بود که از جامپ سوئیت‌ها خبری نبود، ولی پاییز امسال این مدل لباس را بیشتر از همیشه خواهید دید. این مدل لباس یکسره می‌تواند ظاهری کاملا متفاوت به شما بدهد؛ بنابراین اگر راحتی و در عین حال خاص بودن را دوست دارید، این مدل لباس را به کمدتان بیافزایید.







بارانی شیشه‌ای

یکی از مد‌های بارز هفته مد نیویورک، که یکی از مهم‌ترین مراسم مد در جهان می‌باشد، بارانی شیشه‌ای بود. این مدل بارانی از پلاستیک بی رنگ تهیه شده، از این رو زیبایی لباس‌هایی که زیر آن پوشیده اید را نیز به نمایش می‌گذارد. این مدل بارانی برای آن دسته از افرادی که دوست دارند متفاوت‌تر از دیگران به چشم آیند، بسیار مناسب است.




کت و شلوار کرم

شما می‌توانید کت و شلوار‌هایی با مدل‌های متنوعی را به تن کنید، اما اگر می‌خواهید با مد امسال پیش روید، رنگی که باید انتخاب کنید، کرم است. امسال کت و شلوار‌های کرم به رنگ‌های دیگر برتری دارند. خوبی این رنگ آن است که به دلیل خنثی بودن به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید پیراهن زیر کت یا حتی اکسسوری هایی، چون کیف و کفش تان را به هر رنگی که دوست دارید، انتخاب کنید.





اسنیکر با طرح‌های بولد

اگر به شو‌های مد خیابانی این فصل نگاهی انداخته باشید، می‌بینید که اسنیکر‌هایی با طرح و رنگ‌های جسورانه مد شده اند. اگر از مدل‌های همیشگی و ساده کتانی هایتان خسته شده اید، وقت آن است که به این مدل‌های هجیان انگیز سری بزنید.    

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک لباس زنانه کیف کمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هرچند وقت یک‌بار گزارشی از ضریب نفوذ اینترنت ثابت، سیار و تلفن همراه در کشور منتشر می‌کند و در گزارشی که به تازگی توسط این سازمان منتشر شده، به بررسی وضعیت اینترنت ثابت و سیار وضعیت شبکه ارتباطی کشور پرداخته شده است.  

براساس این گزارش نفوذ اینترنت پهن باند ثابت از ۱۳/۰۸ درصد در پاییز سال ۱۴۰۱ به ۱۲/۹ درصد در پاییز سال ۱۴۰۲ رسیده است. همچنین ضریب نفوذ پهن باند سیار با رشد قابل توجهی روبه رو بوده است. درواقع ضریب نفوذ  پهن باند سیار در پاییز دوسال گذشته (۱۴۰۱) از ۱۲۰/۸۷  به ۱۲۷/۷۷ پاییز در سال گذشته رسیده است که حکایت از رشد ۵/۷۱  درصدی در این حوزه دارد.

همچنین در بخش دیگری از این گزارش به وضعیت شکایت ثبت شده در حوزه ثابت و سیار در سامانه ۱۹۵ هم اشاره شده است که ۷۵ درصد شکایت ها متعلق به حوزه ثابت بوده و ۲۵ درصد شکایت‌ها به حوزه سیار تعلق دارد.

از سوی دیگر در این گزارش به تعداد سایت‌های ۵G اپراتورهای ارتباطی تا پایان پاییز سال گذشته هم پرداخته شده که بر اساس آن تاکنون ۸۰۷ سایت نسل پنجم که متعلق به اپراتور دوم تلفن همراه است در کشور ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه