Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از مسابقات هفته پنجم لیگ برتر پرتغال تیم ماریتیمو از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه خانگی دوس باریروس به مصاف تیم رده دهمی بلننسس رفت.

این دیدار در پایان بدون اینکه برنده ای داشته باشد با تساوی بدون گل اتمام یافت.

امیر عابدزاده که در چهار هفته ابتدایی لیگ پرتغال نیمکت نشین بود با صلاحدید سرمربی تیمش در این بازی از ابتدا به میدان رفت و توانست دورازه تیمش را بسته نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ماریتیمو با ده امتیاز پنجم و بلننسس هم با شش امتیاز نهم است.

بیشتر بخوانید:

پیروزی ماریتیمو با حضور عابدزاده

تساوی ماریتیمو برابر موریرنس/عابدزاده ۹۰ دقیقه بازی کرد

انتهای پیام/

حضور 90 دقیقه عابدزاده دروزن دروازه مارتیمور 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد

به گزارش "ورزش‌سه"، بهروز عظیمی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بوده، در گفتگویی کوتاه درباره پیروزی برابر کویت و صعود مقتدرانه از دور گروهی گفت: خدا را شکر که بازی را مقتدرانه بردیم و به دور بعدی صعود کردیم. تیم ما کاملا همدل است و در آرامش کامل به سر می‌بریم.

او با اشاره به بازی کویت گفت: همانطور که دیدید باتمرکز بازی کردیم و موفق شدیم بازی با کویت را ببریم. آن چیزی که کادر از ما خواست را انجام دادیم.

عظیمی سپس دربازی بازی مرحله یک چهارم برابر قرقیزستان هم صحبت کرد و گفت: بازی بعدی با قرقیزستان داریم. قطعا برای پیروزی و قهرمانی با قرقیزستان بازی می‌کنیم.

گفتنی است که تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 12:30 دقیقه امروز (چهارشنبه) در بانکوک به مصاف قرقیزستانی می‌رود که موفق شده مقابل ژاپن نتیجه خوبی بگیرد و یکی از دلایل حذف زودهنگام این غول فوتسال قاره کهن به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد