Web Analytics Made Easy - Statcounter



تساوی احمد گروژنی در حضور ۹۰ دقیقه‌ای میلاد محمدی

به گزارش تسنیم، امشب (شنبه) تیم احمد گروژنی در حضور ۹۰ دقیقه‌ای میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی برابر اورنبورگ به تساوی یک - یک رسید. ویلکر در دقیقه ۲۲ برای تیم احمد گروژنی گلزنی کرد و گل تساوی‌بخش تیم اورنبورگ نیز در دقیقه ۶۶ حاصل شد.

تیم احمد گروژنی رتبه هفتم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی لیگ برتر روسیه را با ۱۱ امتیاز در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست ترابزون‌اسپور با بازی یک نیمه‌ای وحید امیری

تیم ترابزون‌اسپور امشب (شنبه) در ششمین بازی خود از فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به مصاف گازیان‌تپ‌اسپور رفت و شکست ۲ بر یک را پذیرا شد. یلماز در دقیقه ۶۶ زننده گل تنها گل تیم ترابزون‌اسپور بود. گل‌های تیم میهمان نیز در دقایق ۸ و ۲۸ به ثمر رسیدند.

وحید امیری، ملی‌پوش ایرانی در ترکیب اصلی تیم ترابزون‌اسپور به میدان رفت اما از آغاز نیمه‌دوم تعویض شد. مجید حسینی، دیگر ملی‌پوش ایرانی نیز به دلیل مصدومیت غایب فهرست ۱۸ نفره این تیم بود.

در جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی سوپر لیگ ترکیه تیم ترابزون‌اسپور با اندوخته ۷ امتیازی دهم است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

کد خبر 6096004

دیگر خبرها

  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون