Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس جمهور بلاروس شنبه شب در پيامي به «حسن روحاني» همتاي ايراني خود و ملت ايران، حمله تروريستي اهواز (جنوب غرب ايران) را محکوم کرد و شهادت شماري از مردم ايران را تسليت گفت.
به گزارش خبرگزاري آريا، «الکساندر لوکاشنکو» Alexander Lukashenko در اين پيام تصريح کرد «بلاروس، هميشه در کنار ايران و همراه با جامعه جهاني براي مقابله با افراط‌گري و مبارزه با تروريسم آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
رئيس جمهور بلاروس همچنين براي مجروحان اين حمله تروريستي آرزوي سلامتي زودهنگام و براي ايران، صلح و آسايش آرزو کرد.
گروه تروريستي تکفيري «الاحوازيه» که مورد حمايت لندن و رياض است و سال گذشته نيز به کاروان بازديد از مناطق راهيان نور حمله کرد، روز شنبه از پارکي در حاشيه برگزاري رژه نيروهاي مسلح ايران در اهواز به سمت مردم تيراندازي کرد که بر اثر اين حمله، 25 نفر شهيد و 60 نفر زخمي شدند.
تاکنون بسياري از کشورها از جمله روسيه، بريتانيا، عمان، يمن، جمهوري آذربايجان، پاکستان، افغانستان، سوريه، ترکيه، ارمنستان و عراق، حمله تروريستي اهواز را محکوم و با دولت و ملت ايران و خانواده شهداي اين حمله تروريستي ابراز همدردي کرده اند.
117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد
  • حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • اسرائیل در باتلاق غزه/ ایران در حال توسعه‌ روابط دیپلماتیک با آسیا
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست