Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جودی کوکران مادربزرگ 73 ساله اهل تگزاس موفق شد از تمساحی که سه سال پیش اسب کوچکش را شکار کرد، انتقام بگیرد.

او پس از دریافت همه مجوزهای لازم برای شکار به تمساح شلیک کرد و این حیوان را کشت البته انتقام او باعث اعتراض بسیاری از دوستداران حیات وحش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها معتقدند شکار جودی بسیار ناعادلانه و بیش از حد بی رحمانه است اما جودی همه چیز را در نظر گرفته بود و حتی تصاویری را از لحظه شکارش منتشر کرد تا اطلاع دهد با داشتن مجوز شکار می کند. جودی تاکید کرد تمساح برای ساکنین خطرناک است و دیر یا زود باید کشته می شد.

نکته جالب این است که جودی قصد دارد انتقامش را تا حد امکان تکمیل کند او سر تمساح را در دفتر کاریش آویزان خواهد کرد و با پوست این حیوان برای خود چند جفت چکمه تهیه خواهد کرد و با گوشت حیوان هم مهمانی خواهد داد.

انتهای پیام/

انتقام بی رحمانه پیر زن شکارچی از تمساح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش دوران آلفا

«آلفا» یک درام تاریخی و ماجراجویی به کارگردانی آلبرت هیوز است که بازیگرانی همچون کدی اسمیت مک‌فی، لئونور وارلا و ناتاشا مالته در آن به ایفای نقش پرداختند.

موضوع این فیلم درباره نحوه دوستی انسان خردمند در دوره‌های نخستین زندگی انسانی، با گرگ‌هاست و به فرگشت سگ‌ها از گرگ‌ها به دست انسان‌ها می‌پردازد. در این فیلم می‌بینیم:

در دوره پارینه‌سنگی زبرین در اروپای ۲۰۰۰۰ سال پیش، یک قبیله کوچک از نوع شکارچی-گردآورنده برای یک سفر شکار آماده می‌شوند تا غذای زمستان آینده را جمع‌آوری کنند. تاو، پسر نوجوانش کِدا را آموزش می‌دهد تا شکارچی شود، تاو گراز وحشی صید می‌کند و کدا را آزمایش می‌کند که گراز را بکشد، اما او تردید می‌کند.

این فیلم سینمایی نمره ۶.۶ از ۱۰ را در سایت آی‌ام‌دی‌بی بدست آورده است.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • (ویدئو) مبارز MMA با دست خالی تمساح عظیم‌الجثه را شکار کرد
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • کامنت موشن| شکارچی کرکس، برگ برنده رزم هوایی ایران
  • (تصاویر) از سلاخی مار تا تصادف دلخراش ایمپالا
  • نمایش دوران آلفا
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • تعقیب و گریز تمساح و غزال در دریاچه / شکار لحظه‌ای که شبیه آن دیده نشده (فیلم)
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه