Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه «دولت ترامپ از طرح موضوع ایران در شورای امنیت عقب‌نشینی کرده است»، گفت: سناریوی تبلیغاتی آن‌ها علیه ایران با مانور بر سر ریاست رییس جمهور آمریکا در شورای امنیت شکست خورده است.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه مجمع عمومی سازمان ملل و ریاست دوره‌ای آمریکا بر شورای امنیت گفت: آمریکایی‌ها به دنبال برنامه‌ریزی برای سوء استفاده از ریاست دوره‌ای رییس جمهور این کشور در شورای امنیت بودند تا هجمه‌ای علیه ایران راه بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها می‌خواستند مشارکت کشورها برای پیوستن به تحریم علیه ایران را جلب کنند که ناکام ماندند.

وی افزود: ایران با برخورد مثبت درباره حضور رییس جمهور در سازمان ملل و تعیین چارچوب‌های گفت‌وگو، فضاسازی‌های دولت ترامپ را تغییر داد و باعث شد که آن‌ها از موضع تهاجمی خود عقب‌نشینی کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: رفتار آمریکایی‌ها نشان داده که هرگاه موضع‌گیری ما قاطع، محکم و مستدل باشد، سناریوی آن‌ها با شکست مواجه خواهد شد و به دنبالش مواضع‌شان را تغییر می‌دهند. باید با عنایت به این موضوع رییس جمهور در سازمان ملل محکم و قاطعانه رفتارهای ناقض قوانین و کنوانسیون های بین‌المللی آمریکا و عهدشکنی‌هایش را برای جهانیان تبیین کند و به طرح موضوع تحریم‌های ظالمانه دولت این کشور علیه ملت ایران آن هم بدون هیچ دلیلی بپردازد.

به گفته وی رییس جمهور باید موضع صلح طلبانه ایران را تبیین کرده و در کنارش به طرح موضوع آسیب دیدن ایران از گروه‌های تروریستی که حامیان آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه هستند بپردازد. نمونه اخیر این اقدامات تروریستی را در رژه نیروهای مسلح در اهواز دیدیم که بعد از آن رسانه‌های عربی مواضعی را اتخاذ کردند که به خوبی پشت پرده این حمله تروریستی روشن شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ایران و آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا