Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@10:22:46 GMT

خاله زنک بازی بین 2 زن سیاستمدار + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۰۸۲۸

‍‍‍‍‍‍

رکنا: آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در حاشیه نشست غیر رسمی سالزبورگ با بی اعتنایی از کنار ترزا می نخست وزیر انگلیس رد شد.

حجم ویدیو: 1.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

در نشست غیر رسمی سالزبورگ تحقیر شدن ترزا می نخست وزیر انگلیس توسط آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان از حاشیه های این نشست بود.

مرکل در عموم لبخند ترزا می را نادیده گرفت و به او بی اعتنایی کرد و برعکس به سمت رئیس جمهور لیتوانی رفت و با او خوش و بش گرمی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر رسانه ها و محققان علوم سیاسی این رفتار مرکل که در شان یک مقام سیاسی نیست به دلیل شکست سومین دور مذاکرات بین بروکسل و لندن درباره برگزیت است. زمان زیادی باقی نمانده و هنوز احزاب موضع متحدی برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پیدا نکردند. می در این نشست از اتحادیه اروپا خواست تا مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه با نهایت احترام عنوان شود.

اما سخنرانی او بسیار غیر قابل قبول خوانده شد و کلمات تند و لحن غیر قابل انعطاف او جای هیچگونه سازشی نگذاشت. در نتیجه این سخنرانی «می» توسط مرکل در عموم تحقیر شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 6 مامور پلیس ایرانی اعدام می شوند؟! + عکس و جزییات

پاسخ دندان شکن محسن رضایی به مشاور ولیعهد ابوظبی / پشیمانی سختی در انتظار اوست

آمریکا: آماده‌ امتیاز دادن به ایران هستیم / درخواست مذاکره با روحانی

صبح خونین اهواز/ در 10 دقیقه تیراندازی تروریست ها چه گذشت !؟ + عکس و فیلم

توالت خانگی جزو شروط ضمن عقد شد

وقوع زلزله ۴.۷ ریشتری در جویبار مازندران +عکس نقشه محل وقوع

گلوله تروریست ها به قفسه سینه آرش کوچولو اصابت کرد + فیلم

فیلم لحظه دستگیری یکی از تروریست ها در اهواز + جزییات

عادل بدوی کیست !؟ / او تروریست الاحوازی بود!

پای داعش هم به ماجرای اهواز باز شد! + تصویر

تلخ ترین تصویر از کودک خونین در حادثه اهواز+ فیلم ها

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

دختر 11 ساله هنگام زایمان در اتاق عمل جان باخت / او بچه نامزد مادرش را در شکم داشت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز سیاسی بازی رسانه زن فیلم سوژه حمله تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز حمله تروریستی در اهواز عکس فیلم حمله تروریستی اهواز فیلم اخبار اهواز حوادث اهواز حادثه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر شهید سپاسی شیراز قرار بود روز گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم بروند و یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول را برگزار کنند که این اتفاق رخ نداد و درهای بسته‌ی استادیوم نگذاشت این بازی انجام شود.

امیرحسین فراهانی، مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال هم با انتقاد از باشگاه استقلال خوزستان که اجازه باز شدن درهای ورزشگاه را نداد گفت که استقلال ملاثانی تیمی غریبه یا از استان دیگری نبوده و مسابقات رده استانی هم در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود، استقلال ملاثانی به اندازه یک تیم رده پایه هم نبود؟ یک زمین و دو رختکن می‌دادند و نیاز به امکانات دیگری در ورزشگاه غدیر نبود.

اکنون امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در واکنش به اتفاقات رخ داده به آنا گفت: این مورد همه در راستای مسائل قانونی بوده است. یک ناهماهنگی در خود آن مجموعه رخ داده، می‌خواهیم تا بعدازظهر تمامی مستندات را جمع‌آوری کنیم تا اذهان عمومی روشن شود. خوزستان مردم شریفی دارد و ما هم در راستای مسئولیت اجتماعی‌مان دریغ نکردیم. اینکه بخواهند مواردی را به موضوع دیروز بچسبانند، مسائلی است که در قاموس ما نیست و بعدازظهر امروز رئیس هیئت مدیره باشگاه با مستندات در رابطه با این مسئله توضیحات لازم را ارائه خواهد کرد.

او اضافه کرد: نمی‌خواهم جوابی به آقای فراهانی بدهم؛ به‌خاطر اینکه مکاتباتی که با ایشان شده یا در جریان نیستند یا اطلاع ندارند. ما مشکل سخت افزاری در اهواز داشتیم و همه کسانی که در جریان مسابقات هستند، این موضوع را می‌دانند.

نجفی یادآور شد: داستان استقلال ملاثانی این نبوده که او می‌گوید. اینکه بخواهیم افکار مثبت را فقط برای خود بدانیم و دیگران را محکوم کنیم کار پسندیده‌ای نیست. با این حال اجازه دهید تا رئیس هیئت مدیره باشگاه بعدازظهر با مستندات توضیحات کاملی دهند.

دیگر خبرها

  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان جان خاله ۱۴ساله را گرفت
  • بازی کودکانه با سلاح در لرستان/ خاله ۱۴ساله جان باخت
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم