Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@03:50:55 GMT

راز جسد تکه تکه شده زن جوان در ساحل دریا + عکس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۰۹۷۵

رکنا: جسد تکه تکه شده یک زن ناجور در کنار دریا پیدا شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جسد تکه تکه شده یک زن روسپی در سواحل نیویورک پیدا شد.

طبق گزارش پلیس، زمانی که اهالی منطقه متوجه رد خون و بوی تعفن شدند با پیگیری که انجام دادند، با جسد تکه تکه شده یک زن مواجه شدند که به طرز فجیعی به قتل Murder رسیده بود و ماموران پلیس Police از طریق DNA توانستند هویت او را تشخیص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تحقیقاتی که پلیس انجام داد متوجه شد که مقتول یک زن روسپی بوده که با همخوابی و رقاصی در کلوب های شبانه کسب درآمد می کرد.

در حال حاضر افسرپرونده در حال بررسی این پرونده است و با تحقیقاتی که انجام داد متوجه شد مقتول به دلیل رفتار های ناشایستی که با مردان انجام می داد همیشه مورد آزار و گاهی اوقات ضرب و شتم قرار می گرفت و احتمال دارد این قتل را هم یکی از دشمنان او انجام داده باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 6 مامور پلیس ایرانی اعدام می شوند؟! + عکس و جزییات

شاهین مزاحم دخترم شد او را کشتم و مادرش را هم در شرکت غافلگیر کردم !

پاسخ دندان شکن محسن رضایی به مشاور ولیعهد ابوظبی / پشیمانی سختی در انتظار اوست

تلاش مهربان ترین مادر و پدر برای خریدن سارا کوچولو!

مرد اعدامی پای طناب دار خندید! / او 6 سال در زندان بود!

44 هزار دلار برای عکسی که یک خبرنگار منتشر کرد

آمریکا: آماده‌ امتیاز دادن به ایران هستیم / درخواست مذاکره با روحانی

صبح خونین اهواز/ در 10 دقیقه تیراندازی تروریست ها چه گذشت !؟ + عکس و فیلم

توالت خانگی جزو شروط ضمن عقد شد

وقوع زلزله ۴.۷ ریشتری در جویبار مازندران +عکس نقشه محل وقوع

گلوله تروریست ها به قفسه سینه آرش کوچولو اصابت کرد + فیلم

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

دختر 11 ساله هنگام زایمان در اتاق عمل جان باخت / او بچه نامزد مادرش را در شکم داشت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز قتل Murder پلیس Police ضرب و شتم اخبار حوادث عکس خون دریا جسد تکه تکه یک زن حمله تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز عکس حمله تروریستی در اهواز فیلم حمله تروریستی اهواز فیلم حوادث اهواز اخبار اهواز حادثه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند روز پیش زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که دخترش سه ماه قبل برای درس خواندن از شهرستان به تهران آمده و در خوابگاه دانشجویی مستقر شده است، اما از چند روز پیش که دخترش از خوابگاه خارج شده، دیگر به خوابگاه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است.

بیشتر بخوانید: بازداشت قاضی قلابی در مشگین‌شهر

وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع به فوریت در دستورکار ماموران دایره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: تیمی از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شده و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم متوجه شدند که دختر جوان به دانشگاه نیز مراجعه نکرده است. کارآگاهان در ادامه با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خوابگاه فقدانی متوجه شدند، دختر گمشده با مرد میانسال با موهای بور در ارتباط بوده و در آخرین روز حضور در خوابگاه نیز همین فرد با او ملاقات داشته است.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان در ادامه تحقیقات متوجه شدند که مرد میانسال با معرفی خود به عنوان فردی ثروتمند به دختر جوان وعده ازدواج داده است، گفت:‌دختر جوان نیز با شگرد ازدواج اغفال شده و از خوابگاه فرار کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی مقصد فرار این افراد را در غرب تهران شناسایی کنند. آنان در گام بعدی با هماهنگی مرجع قضائی و با اجرای یک عملیات منسجم موفق به دستگیری متهم شدند که با دستگیری این فرد نیز دختر جوان پیدا شد.

وی با اشاره به انتقال مرد میانسال به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با وعده ازدواج و ترغیب او برای فرار از خوابگاه اعتراف کرد.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه دختر جوان هم که از اقدام خود پشیمان بود، به خانواده‌اش تحویل داده شد، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224871 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • نجات جان ۲ جوان با انجام عمل جراحی مغز در بیمارستان رازی سراوان
  • رد پراید سبز در پرونده قتل هولناک زن جوان
  • حمله به پاسگاه پلیس پاریس در پی کشته شدن یک جوان
  • قتل آتشین زن گمشده قبل از مراجعه به مطب پزشک در تهران
  • سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر در حریم ۶۰ متری دریا + فیلم
  • برافروخته شدن مجدد شعله‌های خشم فرانسوی‌ها علیه پلیس
  • حمله جوانان خشمگین فرانسوی به پاسگاه پلیس در پاریس
  • مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد
  • بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو
  • قتل مرد جوان در لواسان