Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل حزب ندای ایرانیان اصفهان گفت: این اقدام زشت دقیقا در روزی صورت می‌گیرد که نماد وحدت ما و یادآور روزهایی است که بخش زیادی از جوانان ما با نثار جان خود از خاک و مردم این کشور دفاع کردند.

محمد کیهانی در خصوص اقدام تروریستی در رژه روز دفاع مقدس در اهواز به خبرنگار ایمنا گفت: به این اقدام از هر منظری نگاه کنیم قابل پذیرش نیست؛ چرا که یک عملیات تروریستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که دست به این اقدام می‌زنند، می‌دانند که قطعا مورد هدف قرار می‌گیرند، بنابراین می‌توان این رفتار را در زمره عملیات انتحاری قرار داد که یکی از زشت ترین و کثیف ترین اقدامات مخالفان قلمداد می شود. 

کیهانی افزود:  به هر حال این اقدام زشت دقیقا در روزی صورت می‌گیرد که می تواند نماد وحدت ما و یادآور روزهایی باشد که بخش زیادی از جوانان ما با نثار جان خود از خاک و مردم این کشور دفاع کردند. 

دبیر کل حزب ندای ایرانیان اصفهان در بیان فاجعه بار بودن این اقدام گفت: این افراد که دست به این اقدام زده اند نمی توانند ایرانی باشند؛ یک ایرانی هرگز نمی تواند اسلحه خود را به سمت ایرانی دیگر نشانه برود، آنهم به سمت سربازی که برای دفاع از ایران قدم برمی دارد. 

وی تاکید کرد: خبر آنقدر شوکه کننده بود که قابل پذیرش نیست و به نظر من از هر منظر که به این قضیه نگاه کنیم، محکوم است.  گمان نمی کنم، حتی یک مخالف نیز این حرکت را تایید کند؛ متاسفانه این اتفاق افتاده و شرایط را سنگین‌تر می کند. 

کیهانی تشریح کرد: به عنوان یک هم وطن باید به صف افرادی که این رفتار کور را محکوم می کنند، بپیوندیم و مراقب باشیم. لازم است به کمک نهادهای نظامی و انتظامی بشتابیم تا بتوانیم مانع تکرار رویدادهایی این چنین ناخوشایند باشیم. 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اهواز حمله تروريستی محمد کیهانی هفته دفاع مقدس اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فعالان حامی فلسطین شعبه‌های یک کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی را در انگلیس محاصره کرده و خواستار توقف صادرات اسلحه به این رژیم شدند.

در انگلیس اعتراضات علیه جنگ غزه همواره ادامه داشته است.

شهر لندن، پایتخت انگلیس نیز هفته گذشته صحنه تظاهرات هزاران نفر علیه جنگ غزه بود.

همچنین جنبش دانشجویی انگلیس نیز در مخالفت با جنگ غزه در برخی دانشگاه‌ها دست به تظاهرات زده است.

از سوی دیگر، سایت شبکه المیادین با انتشار نسخه‌ای از مفاد اصلی توافق پیشنهادی میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین نوشت: این توافق دارای سه مرحله است؛ مرحله نخست که طی ۴۰ روز انجام می‌شود و امکان تمدید آن وجود دارد: توقف موقت عملیات نظامی میان دو طرف و عقب نشینی نظامیان صهیونیست در قسمت شرقی به طوری که از منطقه‌های پرجمعیت به سمت منطقه نزدیک به مرزها حرکت کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: مرحله نخست توافق مذکور همچنین شامل توقف پروازهای نظامی و شناسایی در نوار غزه به مدت هشت ساعت در یک روز و ۱۰ ساعت در روزهای آزاد سازی اسرا است. بعد از گذشت یک هفته از آزاد سازی تمام زنان، نظامیان صهیونیست از خیابان الرشید همسو با خیابان صلاح الدین عقب نشینی می‌کنند تا ورود کمک‌های بشردوستانه تسهیل شود. همچنین به آوارگان فلسطینی غیرمسلح اجازه داده می‌شود به خانه‌های خود بازگردند و با آزادی در سراسر نوار غزه رفت و آمد کنند.

در بیست و دومین روز بعد از آزاد سازی ۲ سوم اسرا، نظامیان صهیونیست از مرکز نوار غزه به ویژه محور شهدا نتساریم و میدان الکویت و شرق صلاح الدین به سمت منطقه نزدیک به مرز عقب نشینی می‌کنند و آوارگان فلسطینی به شمال نوار غزه بازمی گردند. ورود کمک‌های بشردوستانه به صورت گسترده به میزان ۵۰۰ کامیون که نیمی از آن به سمت شمال ارسال می‌شود تسهیل خواهد شد.

بر اساس این توافق، نیروهای مقاومت ۳۳ اسیر زن و مرد صهیونیست را شامل صهیونیست‌های زیر ۱۹ سال، بالای ۵۰ سال و بیماران و زخمی‌ها آزاد می‌کنند. رژیم صهیونیستی نیز ۲۰ اسیر کودک و زن را در برابر هر اسیر صهیونیست آزاد می‌کند.

نیروهای مقاومت فلسطین تمام نظامیان زن صهیونیست را آزاد می‌کنند و در مقابل رژیم صهیونیستی در برابر آزادی هر یک از آنها ۴۰ اسیر فلسطینی (محکوم به حبس ابد و حبس عادی) را آزاد می‌کند. البته تل آویو می‌تواند بیشتر از ۲۰۰ اسیر آزاد نکند.

در نخستین روز اجرای توافق مذکور، نیروهای مقاومت سه صهیونیست را آزاد می‌کنند و بعد از آن هر سه روز سه صهیونیست دیگر را آزاد خواهند کرد. این روند آزادی ابتدا با زنان اسیر صهیونیست آغاز می‌شود و تا ۳۳ روز ادامه دارد. رژیم صهیونیستی نیز اسرای فلسطینی را آزاد می‌کند.

در این توافق ذکر شده که سازمان ملل و نهادهای ذیربط به وظایف خود در خصوص کمک رسانی به بخش‌های مختلف نوار غزه عمل کنند. بازسازی زیرساخت‌های برقی، آبی، فاضلابی و ارتباطی نوار غزه نیز آغاز می‌شود. در توافق مذکور بر لزوم واردات تجهیزات لازم برای برپا کردن اردوگاه‌های آوارگان تاکید شده است. در روز چهاردهمین، نیروهای نظامی زخمی می‌توانند از طریق گذرگاه رفح به خارج فلسطین برای درمان منتقل شوند.

کد خبر 6095398

دیگر خبرها

  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس
  • دانشمندان یک «خطای فنی» در لبه کیهان کشف کردند
  • جهان احتمالا با ذراتی پر شده که سریع‌تر از نور حرکت می‌کنند
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • فعال حقوق بشر سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را بر هم زد
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود