Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری تهران از ساماندهی 15 هزار راننده برای سرویس مدارس خبر داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، علیرضا قنادان، صبح امروز (یکشنبه‌) با حضور در جلسه ستاد مهر مسئولان شهرداری تهران برگزار شد، با بیان این که فعالیت مهر ماهی سازمان تاکسیرانی از سه ماه قبل آغاز شده است، گفت‌: با بخشنامه جدید وزارت کشور در مورد سرویس‌های مدارس، ساماندهی خودروهای سرویس مدارس وارد فاز جدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که طی ابلاغیه‌ای، 400 شرکت پیمانکاری اعلام آمادگی کرده‌اند که نسبت به ساماندهی سرویس مدارس اقدام کنند، گفت‌: هفته‌ پیش نیز از برچسب الکترونیک و هوشمند سرویس مدارس رونمایی شد به گونه‌ای که یک کد تصویری وجود دارد که اگر والدین آن را اسکن کنند، مشخصات راننده درج می‌شود.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری تهران با بیان این که معاینه فنی همه سرویس های مدارس کنترل می‌شود، در ادامه‌ خاطر نشان کرد: 100 نقطه پر تردد نیز در تهران شناسایی شده است و نسبت به استقرار تاکسی در آن نقاط اقدام کرده ایم و همچنین در 46 پایانه نیز کار خدمات رسانی به شهروندان ادامه‌ دارد.

قنادان در پایان افزود: 15 هزار راننده سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید ساماندهی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آغاز سال تحصیلی تاکسی تاكسيراني سرويس مدرسه شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: هشت نقطه پرتصادف در شبکه راه‌های خراسان شمالی با هدف ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده‌ای، رفع نقص شد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: هشت نقطه پرتصادف با بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شبکه راه‌های خراسان شمالی به منظور ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده‌ای رفع می‌شود.

وی افزود: رفع سه نقطه پرتصادف در محدوده بابا امان (دوربرگردان و تقاطع روستای حمید و پمپ بنزین باباامان) و رفع چهار نقطه پر تصادف در ورودی شهر فاروج در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برطرف کردن یک نقطه پر تصادف در ورودی محور بدرانلو (بجنورد - آشخانه) نیز به منظور ارتقای ایمنی تردد اجرا می‌شود.

مشتری با بیان اینکه این پروژه‌ها شهریور امسال به پایان می‌رسد، تصریح کرد: در طرح ملی شناسایی نقاط پرتصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۱۶ نقطه در راه‌های برون‌شهری این استان شناسایی شد.

وی اضافه کرد: در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته، رفع هفت نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود، اما با تلاش راهداران هشت نقطه پر تصادف رفع شد.

کد خبر 751750

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • برگزاری رویدادهای مشترک منطقه ۱۰ اصفهان با مدارس حصه
  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در پایتخت/ «پساب» مهم‌ترین مشکل زیست‌محیطی کارواش‌ها
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟