Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ستاد فرماندهی کل قوا بر اساس شاخص های موجود مناطق جنگی را مشخص و اعلام می کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید مناطقی که صرفا بمباران شده اند با منطقه جنگی اشتباه گرفته شوند افزود:برخی مناطق در استان ما در هشت سال دفاع مقدس در مقاطعی جنگی بوده است و برخی مناطق نظیر اسلام آباد غرب و کرند در جنگ تحمیلی به صورت مستقیم درگیر بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرمانشاه و برخی شهرستان ها مدام بمباران می شدند، گفت: شهرهایی که بمباران می شدند اما منطقه جنگی نبودند و نیروهای نظامی به آنجا وارد نمی شدند از سوی ستاد کل منطقه جنگی اعلام نمی شوند.

وی گفت: شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب به عنوان منطقه جنگی محسوب شده است اما مناطقی نظیر کرمانشاه، هرسین، کنگاور و صحنه جنگی به حساب نیامده اند.

مصری با بیان اینکه شهرستان پاوه نیز به طور مستقیم درگیر جنگ بوده است، بیان کرد: تشخیص مناطق جنگی با دولت و مجلس نیست بلکه با ستاد کل است که بر اساس معیارهایی که دارند این دسته بندی ها را انجام می دهند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: البته مجمع نمایندگان استان نیز در دوره گذشته و این دوره بسیار تلاش کردند که حقی از کرمانشاه، ضایع نشود.

وی با بیان اینکه دولت اعتبارات مربوطه را اختصاص نداده که چنین مناطقی فراگیر تر اعلام شوند، افزود: نمایندگان استانهای درگیر جنگ نیز به اتفاق دنبال این هستند که احقاق حق صورت گیرد.

کد خبر 4409495

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگ تحمیلی خبرگزاری مهر کرمانشاه ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس شهرکرد رژه نیروهای مسلح گرگان سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • عملیات «وعده صادق» موجب صلح در منطقه است
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اعلام روز جهانی یادبود کشتار مسلمانان در سربرنیتسا
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • اجرای بخش مهمی از مصوبات طرح عمرانی منطقه پنج پیش از شروع تابستان
  • منطقه شاهد تنش خطرناکی علیه امنیت و ثبات آن است