Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بسیج جامعه پزشکی استان سمنان با صدور بیانیه ای در محکومیت اقدامات تروریستی در اهواز اعلام کرد: این اتفاقات انسجام و وحدت مردم را بیشتر می کند. 

در این بیانیه آمده است؛ بار دیگر دستان پلید استکبار و رژیم صهیونیستی  از آستین گروهک های  منفور  تروریستی بیرون آمده و چهره  کریه دشمنان نظام و بدخواهان ومنافقین و دولت های مرتجع منطقه  را برملا ساخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان سمنان حادثه تروریستی وحشیانه دشمنان ایران اسلامی  در  مراسم رژه 31 شهریور اهواز را  محکوم کرده و به روح پر فتوح  شهدای  عزیز   این  حادثه  تروریستی، درود و سلام فرستاده و این مصیبت را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری  حضرت امام خامنه ای و خانواده های  معظم شهدا تسلیت  عرض نموده و آرزوی شفای عاجل مجروحین را از درگاه ایزد منان  مسئلت دارد 

بدون تردید ملت سرافراز ایران با عزمی راسخ تر از گذشته از این تجارب تلخ ظرفیتی  خواهد ساخت که کشور را همچنان در مسیر اعتلا و توسعه همه جانبه و تعمیق پیوند های  انقلابی و اسلامی  و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی  به پیش خواهد برد.

تروریست های وطن فروش و حامیان خارجی آنها  با این بلاهت خود را در مقابل پتانسیل عظیم انقلابی ،وطن دوستی و دشمن ستیزی مردم ایران قرار داده و  اصلی ترین نتیجه این وحشی گری وحدت و انسجام بیش از پیش صفوف بهم فشرده ملت ایران در انزجار از این اعمال کور نابخردانه تروریستی و دفاع از آرمانهای انقلاب  اسلامی  خواهد بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان

حزب التحریر که گفته می‌شود تفکر آنها نزدیک به داعش است در بیانیه‌ای از بازداشت سخنگوی خود توسط حکومت طالبان خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، حزب التحریر در افغانستان با انتشار بیانیه‌ای در شبکه ایکس اظهار داشت شماری از اعضای آنها از طی دو ماه گذشته توسط نیروهای امنیتی حکومت افغانستان به جرم دعوت و فعالیت و برپایی خلافت اسلامی بازداشت شده‌اند.

این بیانیه افزود «سیف الله مستنیر» سخنگوی حزب التحریر نیز توسط حکومت طالبان بازداشت شده است.

در این بیانیه با انتقاد از حکومت طالبان آمده است نظام حاکم سد راه دعوت به سوی خیر است و باید افراد بازداشت شده را رها کنند.

حکومت طالبان طی سال گذشته دهها نفر از اعضای حزب التحریر را در نقاط مختلف افغانستان به اتهام تبلیغ برای گروه تروریستی داعش بازداشت کرده است.

حزب التحریر که بسیاری از افراد این گروه را در افغانستان تروریستی می‌خوانند با شعار برقراری خلافت اسلامی در بیش از یک دهه اخیر از طریق فضای مجازی، پخش ماهنامه و هفته نامه، تریبون مساجد و حتی در دانشگاه‌های افغانستان فعال بوده است.

دادگاه طالبان 20 عضو «حزب التحریر» را به 3 سال زندان محکوم کردطالبان: فعالیت «حزب التحریر» و «جمعیت اصلاح» در دانشگاه‌ها ممنوع استبازداشت اعضای «حزب التحریر» به اتهام تبلیغ برای داعش در شمال افغانستان

مرکز تحقیقی «پیک» پیش از این گزارش داده بود کشورهایی که از گروه تروریستی داعش در افغانستان حمایت می‌کنند با هدف ایجاد پایگاه فکری برای جریان‌های تکفیری ساز، کار تبلیغاتی را از طریق «حزب‌التحریر» در این کشور راه اندازی کرده‌اند.

برخی سران سیاسی و شخصیت‌های افغانستان گفته بودند حزب التحریر با شعار خلافت جهانی اسلام، با ترویج عقاید وهابیت در بین مردم برای گروه‌های تروریستی داعش و النصره سربازگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • رئیسی: عملیات وعده صادق اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشید
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: عملیات «وعده صادق» اقدامی ضروری و وحدت بخش بود
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی