Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:21:45 GMT

پیوند آگاهی و درک مردم، حماسه دفاع مقدس را رقم زد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۱۶۶۲

پیوند آگاهی و درک مردم، حماسه دفاع مقدس را رقم زد

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفتند: پیوند آگاهی و درک بالای ملت ایران با حبل‌المتین ولایت در مقطع حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حماسه جاویدان عزتمندی دفاع مقدس را رقم زد.

آیت الله رسول فلاحتی و مصطفی سالاری در این پیام که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده اند: دفاع مقدس با توجه به حماسه‌های بی‌شمار و کم‌سابقه‌ای که توسط تمام اقشار مردم به منصه ظهور گذاشت، ارزش‌های ملت انقلابی ما را در جهان به عنوان یک نماد به اثبات رساند؛ 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس، روز حماسه و ایثار، خودباوری، از خودگذشتگی، شهامت و شجاعت، روزی که باورهای دینی ما در لوای بصیرت الهی عرصه را بر دشمن این مرزوبوم تنگ کرد و سربازان سرافراز ایران اسلامی را مفتخر و سربلند از وظیفه شرعی خود که حفاظت از مملکت و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بیرون آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این پیام تصریح شده: بی‌تردید پیوند آگاهی و درک بالای ملت ایران با حبل‌المتین ولایت در مقطع حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی این حماسه جاویدان عزتمندی را رقم زد؛ به طور یقین، تأسی مردم ایران از مولا و سالارشان حضرت اباعبدالحسین (ع) در تحقق شعار هیهات من الذّله موجب شد تا توطئه گران شرق و غرب به زانو در آیند.
در بخش دیگری از این پیام گفته شده: با چنین کارنامه درخشان استقامت و پایمردی، هرگز مجاهدت‌های مردم دلاور گیلان در سال‌های عشق و عطش برای شهادت و ایثارگری فراموش نخواهد شد که در آزمون بزرگ الهی پشتیبانی از جبهه های جنگ، دفاع از میهن اسلامی و ولایت پذیری سربلند شدند.
آیت الله فلاحتی و مصطفی سالاری در خاتمه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن انقلاب اسلامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و مردم گیلان را تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان توفیق گام گذاشتن در راه شهداء و پیروی از آرمان های آن عزیزان را از خداوند منان مسئلت کرده اند.
31 شهریورماه، آغاز هفته دفاع مقدس است.
2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گيلان دفاع مقدس رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است

در آستانه فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی، سپاه فجر فارس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی

عمل انقلابی، حکیمانه و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ در حمایت از ارتش جمهوری اسلامی در برابر رویکرد‌های انحرافی موجب تثبیت این شجره طیبه و تداوم افتخارات آن در دفاع همه جانبه از جغرافیای ارزش‌ها و اصول و جغرافیای سرزمین مقدس ایران اسلامی شد.

حماسه‌آفرینی‌های ارتش قهرمان در دفاع مقدس در تاریخ معاصر ایران ماندگار هست و چراغ راه همه مجاهدان عرصه حق و باطل است. مجاهدان پاکباخته ارتش اسلامی و مکتبی ایران با شناخت دقیق و بصیرت عمیق از صراط مستقیم انقلاب اسلامی از آغاز تا تداوم انقلاب الگوی درخشانی ساخته‌اند که روز به روز صبغه الهی آن بیشتر می‌شود و مایه امید مستضعفان و بیم مستکبران عالم گردیده و نام مبارک ارتش اسلامی ایران لرزه به اندام مستکبرین می‌اندازد.

ارتش جمهوری اسلامی در دوران ۴۴ ساله انقلاب در همه صحنه‌ها و میدان‌های داخلی حمایت و دفاع از میهن اسلامی و سرزمین قهرمان پرور ایران پیشگام و پیشرو بوده و مایه افتخار آحاد ایرانیان است و از سویی عزت راهبردی و صلابت ایران اسلامی مرهون اقدامات جهادی، ایثار، رزمندگی و فداکاری عناصر مومن و مکتبی در ارتش جمهوری اسلامی است، آنچنان‌که این عزت روز افزون امروز فراگیر شده و مایه دلشادی همه آزادگان جهان است.

هماهنگی راهبردی و همکاری برادرانه سپاه و ارتش در حفاظت از مرز‌های مقدس ایران اسلامی به ویژه دفاع مشروع و عملیات وعده صادق در مقابل اشتباه رژیم خبیث صهیونیستی، تصویری جان‌افزا برای نشان شکوهمندی ایران است که همواره زمینه آمادگی‌های روز افزون در طراحی و عمل مورد نیاز انقلاب اسلامی را بیشتر نموده است. دستاورد‌های افتخارآمیز ارتش و افسران با ایمان این ساختار الهی در حوزه علم و فناروی، دفاعی، نظامی در همه ابعاد نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند موجب ایجاد بازدارندگی و پایان دوران «بزن در رو» توسط مستکبران شده است.

سپاه فجراستان فارس با تجلیل از مقام شامخ شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز کشور به ویژه در ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش مکتبی و اسلامی و افتخار آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را گرامی داشته و این روز را به آحاد رزمندگان و مجاهدان و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت می‌گوید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی