Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در حاشیه نشست شنبه‌های انقلاب در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تیراندازی در رژه اهواز، اظهار داشت: اگر در هر گوشه‌ای از کشور دو یا سه نفر به مردم تیر بزنند، آیا این هنر است؟ مگر اینگونه اتفاقات هر روز در آمریکا یا شهرهای اروپایی رخ نمی‌دهد؟

وی افزود: این مساله تیراندازی نشان دهنده توان و قدرت نیست بلکه نشان از ذلت دشمن و در ادامه اقدامات داعش در عراق و سوریه است که مردم بی گناه را که نه در موضوعیت دفاعی و نه در موضوعیت نظامی هستند، به شهادت می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فدوی اظهار داشت: هنر این است که در مقابله‌ای که دو طرف آن مشخص است، قدرت داشته باشیم. ما طراحی بسیار بزرگ و توطئه‌ای به نام داعش را به ذلت کشاندیم که این برای دشمن سخت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه درباره اینکه چرا ناوهای آمریکایی جدیدا حرکت تحریک کننده‌ای در آب‌های خلیج فارس نداشته‌اند، گفت: علت اینکه اتفاقی پیش نیامده، این است که آمریکایی‌ها حرف گوش‌کن‌تر شده‌اند اما قبلا کمتر حرف گوش‌کن بودند.

وی افزود: آمریکایی‌ها اگر طبق قوانین بین‌المللی عمل کنند، ما کارشان نداریم. چه آمریکایی‌ها چه انگلیسی‌ها و چه هر کشور دیگر، علاوه بر قوانین بین‌المللی، اگر طبق روالی که ما مشخص می‌کنیم، عمل کنند، اتفاقی رخ نخواهد داد، در غیر این صورت، حتما با آنها برخورد می‌کنیم.

سردار فدوی همچنین با اشاره به محکومیت حمله اخیر موشکی سپاه از سوی اروپا گفت: اروپایی ها در دعوای استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، همواره دنباله رو استکبار بوده اند و هیچگاه به عنوان نظر مستقل، معنا و مفهومی نداشته اند؛ اصلا به اروپایی‌ها ارتباطی ندارد که ما چه کرده ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: اگر اروپایی‌ها جای داعش شرارت می‌کردند و کشوری مثل سوریه از ما می‌خواست که با اروپا برخورد کنیم، حتما برخورد می‌کردیم.

وی درباره اینکه نحوه برخورد ایران با اروپا در مساله برجام باید چگونه باشد، گفت: طبق فرمایشات امام و رهبری، ما هیچگاه در هیچ موضوعی، شروع کننده نبوده‌ایم اما اگر مساله ای شروع شد، بسیار سخت برخورد می‌کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه

دانشجویان و نخبگان دانشگاهی خاش، به صحنه آمدند، تا به دنیا بگویند، مردم مسلمان ایران همواره حامی مظلومان عالم بوده و هستند و هرگونه اقدامات خشونت‌آمیز و خشونت بار را محکوم می‌کنند.

دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی مظلومان غزه، هرگونه اقدامات خشونت‌آمیز و خشونت بار را محکوم کردند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش در جمع دانشجویان گفت: امروز تمام ملل آزادی خواه دنیا به آگاهی رسیده و نسل کشی‌ها و اقدامات خشونت‌آمیز و جنایت‌های صهیونیست‌ها را می‌بینند و از اقدامات حامیان دروغین حقوق بشری تنفر دارند و هرگونه جنایت صهیونیست‌ها را در غزه محکوم می‌کنند.

حجت الاسلام حسن شیبک ادامه داد: حمایت‌های دانشجویان، اساتید و جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا از مردم غزه نشانگر این موضوع بوده که دنیا خواهان برخورد با جنایتکاران صهیونیستی و حامیان استکباری آنهاست.
وی اظهارداشت: دنیا امروز به این نتیجه رسیده که زیاده خواهی‌ها و سلطه طلبی‌های آمریکا و اسرائیل و سران آمریکا و اروپا عامل اصلی ناامنی، اقدامات تروریستی و جنایت و نسل کشی در سرزمین فلسطین و غزه و سایر کشور‌های دنیا است.

وی تصریح کرد: دفاع از مردم مظلوم و تحت ظلم فلسطین و غزه، نه تنها خط قرمز امت اسلامی بوده، بلکه تمام ملل آزادی خواه دنیا از اقدامات جنایتکاران صهیونیستی، آمریکایی و اروپایی تنفر دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین