Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به احضار سفرای هلند و دانمارک و کاردار انگلیس در غیاب سفیر این کشور در تهران که شب گذشته و در پی حمله تروریستی در اهواز صورت گرفت، اعلام کرد که کاردار امارات متحده عربی نیز صبح امروز (یکشنبه) به وزارت خارجه ایران احضار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عراقچی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «دیشب بلافاصله پس از جنایت تروریستی اهواز، سفرای هلند و دانمارک و کاردار موقت انگلیس به وزارت امور خارجه احضار شده و نسبت به ارائه امکان اقامت و فعالیت به برخی اعضای گروهک تروریستی مزدوری که مسبب این جنایت بود شدیدا اعتراض گردید». 

وی تاکید کرد: «جمهوری اسلامی ایران انتظار دارد دولت های مزبور مسببین جنایتکار و همه مرتبطین احتمالی با آنها را بازداشت و جهت حضور در دادگاه و محاکمه عادلانه به ایران مسترد نمایند.»

معاون سیاسی وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: «استانداردهای دوگانه در برخورد با تروریسم به هیچ وجه پذیرفته نیست. کشورهای غربی نمی توانند داعیه مبارزه با تروریسم داشته اما امکانات اقامتی و رسانه ای در اختیار آنان قرار دهند.» 

عراقچی یادآور شد: «کاردار امارات متحده عربی در تهران نیز صبح امروز به دلیل اظهارات جانبدارانه مقامات رسمی آن کشور در حمایت از جنایت تروریستی اهواز به وزارت امور خارجه احضار خواهد شد».

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»

به گزارش «تابناک» به نقل از یورو نیوز، برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب.س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود