Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم فوتبال امید البدر بندرکنگ در دیداری خانگی مقابل تیم پارس جنوبی جم شکست خورد.
در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور عصر دیروز تیم البدربندرکنگ در ورزشگاه اختصاصی خود ۱ بر صفر نتیجه را به تیم پارس جنوبی جم واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با ثبت این نتیجه تیم البدر با کسب ۳ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی جای گرفت و تیم پارس جنوبی هم با ۷ امتیاز به صدر جدول صعود کرد.
البدری ها از دو مسابقه گذشته پیروزی ۶ بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان مدافع عنوان قهرمانی و باخت ۴ بر صفر مقابل نفت اهواز در کارنامه داشتند.
تیم البدربندرکنگ در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور و در نخستین تجربه حضور خود در این پیکارها با ۸ برد، ۵ مساوی، ۹ باخت و کسب ۲۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی جای گرفت.
البدر بندرکنگ، تراکتورسازی تبریز، مس رفسنجان، مس کرمان، پارس جنوبی جم، نساجی مازندران، خونه به خونه بابل، ملوان بندر انزلی، نفت اهواز، فولاد خوزستان، نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان دوازده تیم شرکت کننده در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور هستند.
انتهای پیام/ب

البدر مغلوب پارس جنوبی جم شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول