Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، السد حریف تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و قرار است که دیدار رفت دو تیم دهم مهر ماه در قطر برگزار شود.

السد با شکست دادن تیم فوتبال استقلال توانست به نیمه نهایی راه پیدا کند. سران السد امید زیادی دارند تا هواداران آنها در دیدار برابر پرسپولیس هم به ورزشگاه بیایند و از تیم خود حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه قطری برای کشاندن هواداران به ورزشگاه قبل از دیدار برابر الریان از چند هوادار که در دیدار برابر استقلال به ورزشگاه آمده بودند به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهدا کرد تا آنها را برای دیدار برابر پرسپولیس هم تشویق به حضور در ورزشگاه کند.

السد در شرایط خوبی به سر می‌برد. این تیم در داربی قطر توانست با پنج گل الریان را از پیش رو بر دارد تا آمادگی بالای خود را به رخ بکشد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان قطر استقلال نیمه نهایی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا هواداران پارس سران ورزشگاه راهکار السد کشاندن پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میان دو غول لیگ برتر برگزار می‌شود؛ دیداری که همواره و حتی جدا از حساسیت‌ جدولی نفس‌گیر و مهیج بوده و حالا که پرسپولیس باتوجه به دیدار سخت استقلال در تبریز با امیدواری برای گرفتن صدر جدول وارد میدان می‌شود و سپاهان هم نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد، تصور کنید چه دیدار جذابی انتظار هواداران فوتبال را می‌کشد.

برای رسیدن به این مسابقه سپاهان که در بازی‌های اخیر سه پیروزی پیاپی به دست آورده آخرین تمرین خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد تا باتوجه به شرایط مطلوب چمن این استادیوم آماده دیدار حیثیتی و تعیین کننده شود.

رسانه باشگاه سپاهان با انتشار این تصاویر نوشته است: «سایه‌ها می‌گویند خورشید این نزدیکی‌هاست.»

جالب اینکه عکاس سپاهان نیز باتوجه به اهمیت دیدار سپاهان برابر پرسپولیس نگاه متفاوتی به آخرین تمرین مورایس و شاگردانش داشته که ظهر روز سه‌شنبه و پیش از پرواز تیم به تهران انجام شد. او با استفاده از تکنیک ضد نور در هنر عکاسی طوری قاب‌های خود را بسته که در تصاویر ثبت شده سایه‌ای از آنها به تصویر درآمده است.

عکاس: یاسر جمالی

دیگر خبرها

  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!