Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@10:52:02 GMT

دکوراسیون منزلتان را پاییزی کنید!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۱۹۹۰

دکوراسیون منزلتان را پاییزی کنید!

به گزارش صدای ایران به نقل از برترین ها، ما در اینجا با شروع هر فصل بهترین رنگ ها را برای دکوراسیون منزلتان معرفی می کنیم. بعد از تابستان حالا نوبت پاییز رسیده و قصد داریم داغ ترین ترکیب رنگ های مد برای پاییز امسال را به شما معرفی کنیم و البته دوست داریم بدانیم نظر شما درباره این ترکیب رنگ ها چیست و کدامیک را بیشتر می پسندید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب همیشه بهار
متخصصان دکوراسیون و رنگ ها در سایت HGTV.com مانند هر سال زحمت معرفی ترکیب های رنگ را کشیده اند و ۱۲ مورد را به عنوان مدهای پاییزی معرفی کرده اند. در این رنگ ها از سبز گرفته تا سرخ به رنگ سیب وجود دارد.
تمام طیف های رنگ سبز زیبا و دوست داشتنی است اما سبزی که در این ترکیب به خوبی جلوه گری می کند سبز جنگلی است. این ترکیب رنگ حسی کلاسیک و نوستالوژیک دارد. سبز جنگلی کمی بیشتر از سبز عادی شاداب است و با دیگر رنگ های طبیعی این ترکیب به خوبی هماهنگ شده.
ترکیب آلویی شاداب
وقتی پاییز می آید، حس می کنیم باید رنگ های براق تابستانی را کنار بگذاریم و به سمت رنگ های زیتونی، خردلی، زغالی و قهوه ای شکلاتی برویم. 
این رنگ آلویی غنی یکی از بهترین مواردی است که می توان با آن به پاییز گام گذاشت. این رنگ عمیق تر و تیره تر از رنگ های روشن و براق تابستانی است اما همچنان به اندازه کافی برجسته هست که در یک اتاق به خوبی جلوه کند.
ترکیب آبی طاووسی
این رنگ به هر دکوراسیونی زیبایی می دهد حتی اگر فقط مقداری از آن را استفاده کنید. می توانید از آن هر استفاده ای که می خواهید بکنید، دیوارها را رنگ بزنید، مبلمان را به آن رنگ در بیاورید و هر چیزی که دوست داشته باشید.
ترکیب تخته سنگی
این طیف از رنگ خاکستری را نمی توان دوست نداشت. کافیست آن را در یک اتاق به عنوان پس زمینه ای برای رنگ های روشن استفاده کنید. 
همانطور که می بینید در این ترکیب رنگ جذاب نیز رنگ های شاد و روشنی در کنار خاکستری گذاشته شده. حتی خاکستری تخته سنگی به تنهایی هم می تواند بسیار زیبا جلوه کند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دکوراسیون منزل پاییز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد

پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در آستانه این رویداد هنری در گرگان رونمایی شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسؤولان در گرگان رونمایی شد.

این رویداد ملی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در 2 بخش صحنه‌ای و خیابانی از روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 به مدت 4 روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی