Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس یک سند دولتی اکوادور که به دست خبرگزاری رویترز رسیده اکوادور ۲۰۱۷ میلادی به بنیان‌گذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس یک پست دیپلماتیک در روسیه داد، اما پس از آنکه بریتانیا از اعطای معافیت‌ها و امتیازهای دیپلماتیک به وی امتناع کرد، اکوادور این سمت را باطل کرد. این تلاش ناکام نشان می‌دهد که لنین مورنو رییس‌جمهور اکوادور، برای حل مشکل جولیان آسانژ بنیان‌گذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس با مسکو مذاکره داشته است؛ آسانژی که شش سال است در سفارت اکوادور در لندن پنهان شده تا از دستگیرشدن توسط مقامات بریتانیایی اجتناب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله در یکی از نامه‌های وزارت خارجه اکوادور به پائولا وینتیمیلا قانون‌گذار اپوزیسیونی که خواستار اطلاعات درباره تصمیم سال گذشته اکوادور برای اعطای حق شهروندی به آسانژ شده بود، افشا شد. گفته شده، اکوادور ۱۹ دسامبر سال گذشته اعطای یک سمت ویژه به جولیان آسانژ را تایید کرده بود تا وی بتواند در سفارت اکوادور در روسیه فعالیت کند. بر اساس قانون اساسی اکوادور، رییس‌جمهوری این کشور می‌تواند هم‌پیمانان سیاسی خود را در مسندهایی دیپلماتیک قرار دهد، حتی اگر آنها بطور رسمی دیپلمات نباشند. براساس این نامه، اما وزارت خارجه بریتانیا گفته آسانژ را به عنوان یک دیپلمات قبول نمی‌کند. به‌دنبال این یادداشت بریتانیا، اکوادور فورا از تصمیم خود درخصوص اعطای یک پست ویژه به جولیان آسانژ منصرف شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: این مشوق ها، از جمله کسری خدمت یکماهه، مرخصی تشویقی و انتخاب محل خدمت، به چهارگروه از مشمولان تعلق می‌گیرد.

{$sepehr_media_11075355_600_350 }

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای وام به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ ماموریت دیپلماتیک مدیرکل آژانس در روزهای طوفانی منطقه/ مدیریت بحران؛ محتمل ترین نتیجه سفر
  • شطرنج ماهرانه تهران در فرایند دیپلماتیک جنگ غزه
  • گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + فیلم
  • فیلم/ گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • (ویدئو) گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)