Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئال مادريد با تک گل آسنسيو، موفق شد از سد اسپانيول بگذرد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، رئال مادريد با وجود برتري خفيف مقابل اسپانيول، توانست سه امتياز اين ديدار خانگي را به دست آورد و حالا با 13 امتياز فعلاً صدرنشين ليگ باشد. در پنجمين و آخرين مسابقه شنبه شب از هفته پنجم لاليگا، رئال مادريد در خانه پذيراي اسپانيول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ياران لوپتگي در نيمه اول موقعيت هاي بيشتر و بهتري نسبت به حريف داشتند و مي توانستند بيش از يک گل وارد دروازه ميهمان کنند، اما در تنها نوبت، اسنسيو بود که توانست دروازه اسپانيول را بگشايد. بعد از چندين فرصت از دست رفته، بالاخره در دقيقه 41 مسابقه بود که آسنسيو گلزني کرد تا رئال مادريد برنده به رختکن برود. حرکت در ميانه هاي زمين از مودريچ آغاز شد و توپ به بنزما رسيد، بعد از يک رفت و برگشت، دوباره مودريچ صاحب توپ شد، او در موقعيتي خوب در گوشه محوطه، آسنسيو را صاحب توپ کرد و اين بازيکن با يک ضربه بغل پاي زميني توپ را به گوشه دروازه فرستاد و بازي 1-0 شد. در نيمه دوم بازي، اسپانيول نمايش بهتري داشت و چندين فرصت خوب هم به دست آورد که در گل کردن اين موقعيت ها ناکام بود. در نهايت رئال مادريد در شبي که مي توانست گل هاي بيشتري بزند و البته اسپانيول هم فرصت جبران داشت، به يک برتري خفيف ولي ارزشمند رسيد تا چهارمين برد فصل را به دست آورد و 13 امتيازي شود.

تيم هاي شالکه و بايرن مونيخ در چارچوب مسابقات بوندس ليگا برابر يکديگر قرار گرفتند و در نهايت اين بايرن بود که با دو گل به برتري رسيد. هامس رودريگز - 8 (بايرن مونيخ): ارسال کرنر از سمت راست با ضربه سر چکشي هامس همراه شد تا گل اول بازي شکل بگيرد. روبرت لواندوفسکي (بايرن مونيخ): هامس رودريگز در باکس پنالتي حريف سرنگون شد. داور به نشانه ضربه پنالتي در سوت خود دميد. لواندوفسکي پشت توپ ايستاد و توپ را به سمت راست دروازه زد. دروازه بان شالکه جهت توپ را تشخيص داد ولي نتوانست توپ را مهار کند.

از هفته ششم رقابت هاي ليگ برتر انگليس، منچستريونايتد و وولورهمپتون به مصاف هم رفتند که در پايان به تساوي يک بر يک رضايت دادند. نکته و اتفاق ويژه اين ديدار نيز حضور سر الکس فرگوسن در ورزشگاه بود. سرمربي اسطوره‌اي منچستر يونايتد که پس از رفع مشکلاتش، بعد از حدود 5 ماه به اولدترافورد بازگشته بود.
با آغاز بازي، اين منچستر يونايتد بود که بازي را در اختيار گرفت و سرانجام روي پاس پوگبا، فرد موفق شد با يک ضربه از پشت محوطه جريمه، دروازه ولوز را باز کند. پس از اين گل، شاگردان اسپريتو در پي جبران گل برآمدند، اما حملات آن‌ها چندان خطرناک نبود و يونايتدي‌ها نيز علي‌رغم اين‌که در خلق موقعيت بسيار ضعيف بودند، توانستند بازي را کنترل کنند. در آخرين دقيقه نيمه اول اما، ضربه فوق‌العاده خوب فرد روي يک ضربه ايستگاهي، در آستانه ورود به کنج دروازه ولوز بود که روي پاتريسيو دروازه آن‌ها را نجات داد. با آغاز نيمه دوم، منچستر يونايتد باز هم در پي کنترل بازي بود، اما لو رفتن يک توپ از طرف پوگبا و حرکت بسيار خوب رائول خيمنز، باعث شد ژائو موتينيو از پشت محوطه، ضربه‌اي غير قابل مهار بزند تا بازي به تساوي کشيده شود. پس از گل ولوز، مورينيو تلاش کرد تا با به زمين فرستادن مارسيال، ماتا و پريرا، روند بازي را تغيير دهد، اما در اين کار ناموفق بود تا منچستر يونايتد پس از پيروزي هفته اول برابر لستر سيتي، هم‌چنان تشنه پيروزي در ورزشگاه خانگي خود باشد.

ليورپول بردي پرگل را برابر ساوتهمپتون بدست آورد. پنج دقيقه از زمان بازي گذشته و ليورپول با تمام قدرت براي گلزني تلاش مي کند در حالي که ساوتهمپتون با تمام نفرات در حال دفاع کردن است. در دقيقه ده هوئت به اشتباه دروازه خود را باز مي کند تا ليورپول پيش بيفتد. در دقيقه 13 ضربه سر وسترگارد به شکلي خطرناک از کنار دروازه ليورپول به بيرون مي رود. در دقيقه 21 روي پاس فيرمينو، صلاح با مک کارتي تک به تک مي شود ولي تکل سدريک موجب مي شود که توپ راهي کرنر شود. ماتيپ در دقيقه 21 براي ليورپول گلزني مي کند. در دقيقه 28 سانتر لمينا به روي دروازه ليورپول ارسال مي شود که توپ را الکساندر آرنولد راهي کرنر مي کند. در دقيقه 43 پاس بلند فيرمينو در عمق به صلاح مي رسد که وي از گوشه محوطه جريمه به داخل نفوذ مي کند ولي ضربه آرام او از کنار دروازه ساوتهمپتون به بيرون مي رود. در اوقات تلف شده نيمه اول، صلاح گل سوم قرمزها را مي زند.
نيمه دوم آغاز مي شود. در ابتداي نيمه ميلنر به جاي شکيري به زمين فرستاده مي شود. ساوتهمپتون در تلاش است تا گل هاي خورده را جبران کند ولي خط دفاع ليورپول محکم کار مي کند. قرمزها نيز ميل آنچناني به حمله ندارند و بيشتر سعي دارند بازي را کنترل کنند. ويرجيل فن دايک نيز از زمين بيرون رفته و جو گومز زوج خط دفاعي کنار ماتيپ مي شود. نبي کيتا نيز سومين تعويضي ليورپول است. بازي آرام است و ليورپول بازي را مديريت مي کند. ساوتهمپتون نيز ميلش به حمله کمتر از قبل شده است. چارلي آستين نيز در دقيقه 78 به جاي شين لانگ به زمين مي آيد. در دقيقه 85 روي دفع اشتباه مدافعان ساوتهمپتون توپ به رابرتسون مي رسد که ضربه روي پاي او از بالاي دروازه به بيرون مي رود. در دقيقه 89 صلاح گلزني مي کند ولي داور آفسايد اعلام مي کند. در دقيقه 91 ضربه چارلي آستين را آليسون راهي کرنر مي کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادريد آسنسيو منچستريونايتد ليورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم

12 سال از تقابل دیدنی رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (35.8MB)

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم