Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت و ضمن آرزوی سلامتی مجروحان این حادثه دستور داد سریع و قاطع به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، در متن پیام آیت الله آملی لاریجانی آمده است: وقوع حادثه تلخ و تأسف‌بار تروریستی در مراسم رژه‌های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تأثر همگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام می‌افزاید: همزمانی این حادثه با سالروز شروع جنگ تحمیلی و حمله همه‌جانبه کشورهای سلطه به‌سرکردگی صدام جنایتکار به کشورمان، بسیار تأمل‌برانگیز است.

رییس قوه قضاییه تصریح کرده است: تروریستهای کوردل باید بدانند ملت ایران سالهاست قربانی اقدامات تروریستی متکی به کشورهای سلطه می‌باشد. ملت و مسئولین ما هیچ‌گاه در قبال این تحرکات مذبوحانه از هدف مقدس خود کوتاه نیامده و همه توان خود را در مقابله با جریانات وابسته و مزدور ادامه خواهد داد.

آملی لاریجانی تأکید کرد: در این راستا لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت همه تلاش خود را در شناسایی سرشاخه‌های این مزدوران به‌کار برده و این اطمینان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی می‌دهد که دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته توسط قضات انقلابی و ارزشی برخورد قاطع، سریع و توأم با اقتدار تام با این جریانات را خواهد داشت.
وی تصریح کرده است: همچنین ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تروریستی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، لازم است رئیس کل دادگستری استان خوزستان با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، نظارت لازم را در راستای رسیدگی سریع و قاطع و با اتقان به پرونده مرتبط با این حادثه به‌عمل آورده و نتیجه را سریعاً اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن چهار نفر در پی برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۹:۱۲ امروز (۱۲ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد یک واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر