Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از جالب ترین نکات در مورد گردشگری این است که، بسیاری از مردم ترجیح می دهند، مدت تعطیلات خود را به سفرهای ماجراجویانه و چالش برانگیز بروند، تا اینکه دو هفته در یک ساحل آرام ، استراحت کنند! سفر به آمریکای جنوبی یکی از مقصدهایی است که می توان در آن فعالیت های هیجان انگیز بسیار زیادی پیدا کرد و انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس اگر به یک سفر هیجان انگیز و جالب برای تعطیلات پیش روی خود فکر می کنید، در ادامه به کارهای خطرناک در آمریکای جنوبی اشاره می کنیم که امتحان کردن آن برای شما می تواند خیلی مهیج و هیجان انگیز باشد! پس در ادامه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید تا با تفریحات ترسناک در آمریکای جنوبی آشنا شویم...

دوچرخه سواری کوهستان در جاده مرگ در بولیوی

این جاده پس از نمایش در برنامه ی Top Gear بیشتر معروف شد! جاده مرگ، یا جاده یونگاس، بین لاپاز و کورویکو واقع شده است. اکثر طول جاده ی Road Death در کنار صخره و دره ساخته شده و هیچ گونه حصاری برای کسانی که در این جاده رانندگی می کنند، ساخته نشده و برای رانندگان مبتدی، اولین رانندگی در جاده ی مرگ، می تواند آخرین رانندگی در طول عمر آنها باشد! البته مسیر دیگری جایگزین این جاده شده و باعث کاهش قابل ملاحظه ی عبور و مرور وسایل نقلیه در این جاده شده. این جاده ی جایگزین، باعث شده که جاده ی مرگ تبدیل به یک جاده ی محبوب برای دوچرخه سواری شود. البته نباید مردم را به رانندگیِ پر سرعت در این جاده ی خطرناک تشویق کرد. دوچرخه سواری از کارهای خطرناک در آمریکای جنوبی مخصوصا در کوهستان های بولیوی است.

Go Canyoning (صخره نوردی) در Aguas Chiquitas، آرژانتین

Reserve Aguas Chiquitas یکی از جذاب ترین مکان های منطقه Tucuman در آرژانتین است و دره ی عمیق و شیب دار این منطقه، یک منظره ی بسیار زیبا فوق العاده ای را در عین زیبایی خلق می کند. صخره نوردی در میان سنگ های لغزان این دره، می تواند یکی از بزرگترین چالش های شما در یک سفر باشد! این سنگ ها به رودخانه ای که در اعماق این دره حرکت می کند، می ریزند.

پیاده روی در حیات وحش در جنگل آمازون

در سفر به آمریکای جنوبی، یکی از بزرگترین جاذبه های جنگل آمازون، تنوع وسیعی است از نظر حیات وحش در این منطقه وجود دارند و این می تواند شامل حیواناتی باشد که معمولا سمی هستند! آناکونداها، جگوارها و پیرانا از جمله حیوانات سمی هستند که در آمازون جان انسان ها را به خطر می انداختند. در جنگل آمازون اقوامی زندگی می کنند که هنوز در هزاران سال پیش هستند! آنها هنوز به صورت قبیله ای زندگی می کنند و کسی را که قصد ورود به قبیله ی آنها را دارد، خواهند کشت! مواجه شدن به تنهایی با این انسان های اولیه می تواند برای شما بسیار گران تمام شود!

شن نوردی در دره Death Valley شیلی

در شمال شیلی، کویر آتاکاما که یکی از خشک ترین مکانهای جهان و در صحرای نزدیک شهر کوچک سن پدرو قرار دارد. این دره شنی به عنوان «دره مرگ» شناخته شده است. این جا برای کسانی اهل سفرهای هیجان انگیز هستند بسیار مناسب است. با قدم نهادن در این دره ی شنی، سرعت بسیار پایینی را خواهید داشت و یکی از تفریحات ترسناک در آمریکای جنوبی محسوب می شود. اگر بر روی این شن ها سقوط کنید، بر اثر گرمی آنها و حرکت آنها با شما، بدنتان خواهد سوخت و مسافت زیادی را به پایین پرتاب می شوید!

صعود به Ojos Del Salado، مرتفع ترین آتشفشان جهان

در مرز بین شیلی و آرژانتین، Ojos Del Salado قرار دارد که مرتفع ترین آتشفشان دنیا نام گرفته است. این آتشفشان اخیرا در سال 1990، یکبار فوران کرده است. صخره هایی که شما را به بالای این آتشفشان می رساند، بسیار صعب العبور هستند و در برخی نقاط شما حتما نیاز به تجهیزات پیشرفته صخره نوردی برای عبور از آن خواهید داشت. همچنین در بالای این کوه، یک دریاچه ی کوچک نیز وجود دارد که این دریاچه هم مرتفع ترین دریاچه ی جهان نام گرفته است.

غواصی با کوسه ها در Atol Das Rocas، برزیل

حدود 160 مایل در ساحل ناتال، Atol das Rocas قرار دارد، که عمدتا برای اهداف علمی از آن بازدید می شود. در اطراف این جزیره کوچک مرجانی جمعیت زیادی از ماهی هایی زندگی می کنند که در اطراف مرجان ها برای خود، محل تخم ریزی و تکثیر ساخته اند و باعث شده اند که کوسه های lemon برای تغذیه به سمت این قسمت از این دریا، بیایند. این یکی از پر تنش ترین سفرهای شما، سفر به آمریکای جنوبی خواهد بود، اگر به این دریا آمده و در میان کوسه های گرسنه ی اطراف مرجان، غواصی کنید.

بازی کردنِ بازی Tejo در کلمبیا

Tejo یک بازی است که با بازی های سرگرم کننده ی دیگر کمی متفاوت است! در این بازی شما از راه دور یک دیسک فلزی را به سمت اهداف از پیش تعیین شده پرتاب می کنید و باروتی که در محل نشانه کارگذاری شده است، در اثر برخورد این گوی فلزی به هدف، منفجر می شود. این یک ورزش و بازی با صدای بسیار بلند است! گرچه خود مردم محلی با مهارت این بازی را انجام می دهند، اما شما مواظب باشید که برخوردِ گویتان به هدف، باعث ضرر جانی شما نشود.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: جهان گردی جهانگردی آمریکای جنوبی تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیش‌بینی ترسناک از وضعیت ایران در سال ۱۴۲۰

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

یک پیش‌بینی ترسناک از وضعیت ایران در سال ۱۴۲۰ 

کشفی تازه و متفاوت از تصور مرز میان مرگ و زندگی


جشن عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش


این شما و این بیرانوندِ جدید؛ ۱۶ساله از خرم آباد


حمام چگونه از «خزینه» به «دوش» رسید؟


طرف دارد با این ۸ نشانه از شما سواستفاده می‌کند


عکس برگه تقلب بایدن لو رفت!


تصویری از یک تابلو که صاحبان سگ و گربه را می‎‌ترساند!


شترگاوپلنگ به بازار خودروی ایران رسید


این رشته تحصیلی احتمالا آینده شما را در ایران تضمین می‌کند


لاغری یا چاقی مغزتان را تغییر می‌دهد؟


عکس‌های ناب از ۱۰۰ سال قبل شمال تهران


زن متقاضی طلاق: وضعم خوب بود، همدم می‌خواستم!


نگهداری از گربه و ابتلا به یک بیماری روانی!


تصویری تاریخی از اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت


عکس احساسی و جدید منوچهر هادی با دخترش


۲۵ زبان پرکاربرد دنیا را بشناسید


شرایط و هزینه حج تمتع ۱۴۰۳

این برنامه‌ها، امسال آبروی صداوسیما را حفظ کردند


خوردن این میوه پرطرفدار فرقی با جام زهر ندارد!


افرادی که کم‌خونی دارند چه خوراکی‌هایی بخورند؟

دیگر خبرها

  • مسیر رسیدن به سرزمین های بهشتی ایران از کجاست
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها +فیلم
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها + فیلم
  • یک پیش‌بینی ترسناک از وضعیت ایران در سال ۱۴۲۰
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • لحظه سرریزشدن سد در استان هرمزگان | خروش ترسناک آب را ببینید
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند