Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کارخانه بسپار تحریر آسیا که در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی در شهرستان گرمسار قرار دارد ، سالانه بیش از 15 درصد نیاز بازار به نوشت افزار را با نشان " سهیند " تولید می کند . آقای خیری مدیرعامل این کارخانه می گوید : این واحد تولیدی سالانه بیش از هفت هزار و 200 هزار تن انواع محصولات نوشت افزار را در 14 گروه اداری ، بایگانی ، سمیناری ، تحصیلی و ظروف بسته بندی و با تنوع 450 قلم انواع لوازم التحریر تولید می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: 20 درصد تولیدات این کارخانه به ارزش یک میلیون دلار به عراق، پاکستان، افغانستان ، آذربایجان ، ارمنستان ، کشورهای منطقه خلیج فارس و لهستان صادر ممی شود. به گفته خیری ، محصولات این کارخانه تمام ایرانی است و به علت استفاده از مواد اولیه بر پایه پلی پروپیلن ساخته می شود قابل برگشت به طبیعت و دوستدار محیط زیست است. این کارخانه با 400 نفر نیروی کار مستقیم در دو شیفت کار فعال است . با راه اندازی خطوط تولید جدید انواع خودکار ، پاکت های تمام اتوماتیک ، زونکن و قفل زونکن در آینده نزدیک شرایط اشتغال 80 نفر دیگر هم دراین کارخانه فراهم می شود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان گرمسار ایوانکی نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد اوجی وزیر نفت در آیین مراسم امضای تفاهم نامه مطالعات طرح های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ ها، شرکت های پتروشیمی و شرکت های اکتشاف و تولید ایرانی گفت: پروژه ها و طرح های نیمه تمام در این دو سال تکمیل و بسیاری را آغاز کردیم هم رشد تولید داشتیم و هم صادرات و هم رشد اقتصادی بی نظیری در سال های اخیر را تجربه کردیم که به دلیل سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: در دوسال اخیر به تبع رشد اقتصادی نفت و گاز رشد اقتصادی در کشور اتفاق افتاد که نیمی از ۶.۱ مربوط به بخش نفت و گاز است.

به گفته وزیر نفت امسال تولید نفت ایران جهش خواهد کرد و در تولید گاز هم با افزایش مواجه خواهیم بود.

وزیر نفت اضافه کرد: هر شرکت و هلدینگ که بخواهد میتواند برای سرمایه گذاران اقدام کند بیش از ۵۰ پروژه کلان به ارزش ۲۵ میلیون دلار را آغاز می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری ۷۹ پروژه به ارزش ۱۶ میلیارد دلار به اتمام می‌رسد

اوجی ادامه داد :۶ میلیون تن به ظرفیت تولید پتروشیمی اضافه می‌شود و ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

ادامه دارد....

کد خبر 6092754 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار