Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ، در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر به مصاف هم رفتند که درپایان شاگردان برانکو با نتیجه ۳ بر یک حریف قدرتمند خود را شکست دادند.

گل‌های پرسپولیس در این دیدار را سیدجلال حسینی،  منشا و سلطان البریک (گل به خودی) به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ایران که در چارچوب دیدار های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا وارد دروازه تیم الدحیل قطر کرده بود،با دریافت بیشتر از 40 هزار رای از سوی کاربران شرکت کرده در این نظرسنجی ، به عنوان بهترین گل  این مرحله از رقابت ها انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

برانکو: سپیدرودی‌ها فکر می‌کنند بازیکنان ما درخواب هستند

برنامه تمرینی پرسپولیس تا بازی با السد/ دست رد برانکو به کمپ مجهز قطری‌ها

راه تقلب تماشاگران در دربی بسته شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ قهرمانان آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ پیراهن بارسلونا را به تن داشت و در کنار مسی به میدان رفت و افتخارات و قهرمانی‌های بسیاری را هم در این تیم به دست آورد و نقش مهمی را در موفقیت آنها ایفا کرد.

در دو فصل پایانی که این ستاره کروات در بارسلونا به میدان می‌رفت، بازوبند کاپیتانی این تیم در اختیار مسی بود این روند یک سال پس از جدایی راکیتیچ از بارسا هم ادامه داشت تا زمانی که مسی در سال ۲۰۲۱ بارسا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

اما حالا این بازیکن صحبت‌های جالبی را درباره تجربه بازی با مسی به عنوان کاپیتان بارسا مطرح کرده است که شاید چندان به مذاق هواداران این تیم و طرفداران این ستاره آرژانتینی خوش نیاید و باعث ناراحتی آنها و حتی اعتراض به او شود.

راکیتیچ در گفتگو با روزنامه اسپانیایی آ.اس اظهار داشت:«مسی بهترین بازیکن تاریخ است و اگر تمرکزش را روی این کار می‌گذاشت، می‌توانست اگر می‌خواست به بهترین مدافع چپ دنیا تبدیل شود! هرچند او گاهی بهترین کاپیتان ممکن نبود و نمی‌توانست به شما بگوید که باید چه کاری انجام دهید، شاید دلیل اتفاق این بود که او متفاوت و خاص بود.»

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود