Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:57:29 GMT

رونمایی از دو گوشی میان رده سامسونگ

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۲۲۹۳

رونمایی از دو گوشی میان رده سامسونگ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسین ایج، گوشی های مذکور در سه رنگ قرمز، سیاه و آبی عرضه شده و در مقایسه با گوشی های قبلی بخش بیشتری از قاب جلویی آنها به نمایشگر اختصاص یافته، به گونه ای که بدون افزایش ابعاد گوشی شاهد بزرگ شدن ۱۵ درصدی نمایشگر هستیم.

استفاده از فناوری صوتی دالبی اتمز برای پخش ۳۶۰ درجه صدا از جمله دیگر مزایای این دو گوشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته گوشی جی ۶ پلاس دارای حسگر اثر انگشت نیز هست. هر دو گوشی دارای قابلیت تازه ای به نام Emotify هستند که شخصی سازی پیام های ارسالی و آواتارها را ممکن می کند.

Galaxy J۶ Plus دارای دوربین دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی همراه با فلاش در جلو است. اما گوشی Galaxy J۴ Plus دارای دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلو است.

امکان نصب کارت حافظه، پردازنده Snapdragon ۴۲۵، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه برای Galaxy J۶ Plus و ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه برای Galaxy J۴ Plus از جمله ویژگی های این دو گوشی است. هر دو گوشی مجهز به سیستم عامل Android Oreo هستند. قیمت این دو گوشی به ترتیب ۲۲۰ و ۱۵۰ دلار است.

کد خبر 4409130

منبع: مهر

کلیدواژه: تلفن همراه سامسونگ گوشی هوشمند نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت اطلاعات فناوری نانو فناوری فضایی گوشی آیفون هوش مصنوعی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت دانش بنیان سازمان فضایی ایران صنعت خودروسازی ماهواره سلول بنیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟

ایتنا - برخی کارشناسان معتقدند استفاده از گوشی‌های هوشمند و رسانه‌های اجتماعی عامل اصلی افزایش اختلالات روحی و روانی به ویژه افسردگی در میان نوجوانان است. اما تا چه حد این ادعا صحیح است؟
گروهی از کارشناسان نظیر جاناتان هایت روانشناس اجتماعی معتقدند در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ میلادی با گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند و رسانه‌های اجتماعی، سقوط شدیدی در سلامت روان نوجوانان، به ویژه در میان دختران جوان روی داد.

آمارها از افزایش چشمگیر موارد بستری در بیمارستان به دلیل خودآزاری و خودکشی در میان نوجوانان آمریکایی در این بازه زمانی حکایت دارد.

با این حال، کارشناسانی چون اندرو پرزیبلسکی استاد دانشگاه آکسفورد این ادعاها را رد می‌کنند. پرزیبلسکی می‌گوید: به نظر نمی‌رسد اتفاق بزرگی برای سلامت روان در حال رخ دادن باشد. در برخی نقاط، شرایط برای نوجوانان بدتر شده اما شواهدی دال بر اینکه این روند نتیجه گسترش فناوری است، وجود ندارد.

داده‌های بین‌المللی نیز روندهای متفاوتی را در کشورهای مختلف نشان می‌دهند. در حالی که در بریتانیا و آمریکا افزایش نگران‌کننده‌ای در اختلالات خلقی نوجوانان دیده می‌شود، در کشورهایی مانند کانادا و کره جنوبی کاهش قابل توجهی در میزان افسردگی نوجوانان گزارش شده است.

محققان معتقدند جدا کردن تاثیرات فناوری از تغییرات در روش‌های تشخیصی و افزایش آگاهی نسبت به سلامت روان دشوار است. برخی نیز تاکید دارند که حتی اگر رسانه‌های اجتماعی بر رفاه نوجوانان تاثیر منفی داشته باشند، این تاثیر تنها بخش کوچکی از عوامل موثر است و نمی‌توان همه چیز را به آن نسبت داد.

ایمی اوربن از دانشگاه کمبریج در این باره می‌گوید: من فکر می‌کنم نگرانی در مورد گوشی‌های هوشمند بیش از حد مطرح شده و تا حدی درباره آن اغراق شده است."

در نهایت، کارشناسان تاکید می‌کنند زندگی افراد بسیار پیچیده است و نمی‌توان پدیده‌های اجتماعی گسترده را صرفاً به تاثیر یک عامل منفرد نسبت داد. آنها همچنین خواستار تحقیقات بیشتر در این زمینه و درک عمیق‌تر پیچیدگی‌های آن هستند.

دیگر خبرها

  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد