Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@01:02:56 GMT

طالع بيني مهر ماه 97

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۲۳۰۳

طالع بيني مهر ماه 97

خبرگزاري آريا -

طالع بيني مهر ماه
متولدين ماه فروردين:
با شکست عاطفي که چندي قبل داشته ايد، نسبت به همه بدبين هستيد. گاهي به شدت دچار افسردگي مي شويد و سعي مي کنيد آن را از خود دور کنيد اما خاطرات گذشته مقابل ذهن تان رژه مي روند. به آينده يي بهتر فکر کنيد. به اينکه هر چه پيش مي آيد، بهترين است. به شخصي يا چيزي دلبسته شده ايد که هر آن نگران از دست دادنش هستيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين نگرني بي مورد را از خود دور کنيد، تغذيه ي سالم و اصولي را جدي بگيريد. ضعف جسمي شما ريشه در بيماري روحي تان دارد. اوضاع از اين که هست، بدتر نخواهد شد. بيشتر افراد خانواده و اطرافيان مديون صبر و نبوغ و هنر و فداکاري شما هستند. اعتقاد داريد نبايد وقت فرزندتان بيهوده تلف شود. سعي مي کنيد در طول مدت زندگي چيزي بياموزند تا به جهان بيني کامل برسند. برنامه ريزي دقيقي براي تمام ساعات خواهيد داشت.
متولدين ماه ارديبهشت:
چرا آنقدر با خودتان کلنجار مي‌‌رويد و مدام با ديگران برخورد نامناسب داريد. زندگي را سخت نگيريد که هرچه سخت‌گير باشيد، زندگي هم براي‌تان سخت خواهد گذشت. اهداف‌تان را گم کرده‌ايد. باز هم مي‌‌توانيد براي خود اهدافي تعيين کنيد و در جهت رسيدن به آنها گام برداريد. کسالتي داريد که به اميد خدا به زودي برطرف خواهد شد. فعلا از اين‌که چيزي را به زندگي خود اضافه يا کم کنيد خودداري کنيد که زمان مناسبي براي اين تغييرات نيست. عده‌اي از خوش‌قلبي شما مي‌‌خواهند سوء استفاده کنند، به شدت مراقب باشيد و با چشماني باز به اطراف نگاه کنيد و بي‌‌جهت به کسي اطمينان نکنيد.
براي تحقق آرزوي‌تان در تلاش هستيد. در اين راهي که قدم گذاشته‌ايد به سختي‌هايي برخورد مي‌‌کنيد که با تفکر و بدون عجله بايد آنها را از سر راه خود برداريد. براي برداشتن اين موانع مي‌‌توانيد از خانواده و دوستان نزديک‌تان کمک بگيريد ولي آنها را زياد از آرزويي که داريد مطلع نکنيد. او هميشه به فکر شماست، شما‌ چه‌‌طور؟
متولدين ماه خرداد:
در اين ماه احساس مي‌کنيد که بايد از نظر احساسي تعديل شويد و مي‌خواهيد انرژي اضافي خود را تخليه کنيد. اگر با همکارتان درگير يک بحث جدي شويد اين بحث به نفع شخص شروع کننده تمام مي‌شود و در عين حال وظايفي که قبلا به خوبي تعريف شده‌اند ، ممکن است در نتيجه اين بحث به سرعت روشني خود را از دست بدهند.
در اين ماه به جاي اينکه سعي کنيد حق را به جانب خودتان دهيد و مدام در پي تصديق خود باشيد آرام بگيريد و از درگير شدن در يک جنگ لفظي اجتناب کنيد.
در اين ماه مسئله اين نيست که آيا اهداف جديدتان تحقق مي‌يابند يا نه! فقط اجازه دهيد آنها زندگي تان را به روش خودشان بسازند.
متولدين ماه تير :
شما اغلب اجازه مي‌دهيد که فلسفه بافي بر شعور عادي تان برتري پيدا کند ولي اين کار مي‌تواند اين ماه شما را به دردسر بيندازد ؛ فکر و گمان مي‌تواند مفيد و سازنده باشد اما در اين ماه ممکن است شما را از مسيرتان منحرف کنند، تفاوت‌هايي که با ديگران داريد را تقويت کنيد و در پي اين نباشيد که خود را همرنگ جماعت کنيد.
خوشبختانه اميدها و آرزوهايي که براي آينده‌اي روشن تر داريد براي ديگران انگيزه‌اي مي‌شود تا از خمودگي و افسردگي بيرون بيايند و از طرف ديگر باعث مي‌شود که شما خود را باور کنيد و اعتماد به نفس تان افزايش يابد.
متولدين ماه مرداد:
شايد دوست داشتن براي عده‌اي از متولدين اين ماه ايجاد دردسر کند، بنابراين اگر مي‌‌بينيد که توانايي تحمل دردسرهاي آن را نداريد، فراموشش کنيد. احتمالا در راهي که پيش مي‌‌رويد، دچار مشکلاتي خواهيد شد ولي زود قضاوت نکنيد و زود از کوره در نرويد که در نهايت، تحمل اين مشکلات نتيجه‌بخش خواهد بود. نظرات شما در مورد اطرافيان و دوستان نزديک‌تان تغيير خواهد کرد. شما از طرف آنان مورد لطف قرار مي‌‌گيريد و براي آنان کارهايي انجام خواهيد داد که شما را تشويق خواهند کرد.
پيشنهادي خواهيد داشت که شروعي براي پيروزي‌هاي شما خواهد بود، فقط بايد با احتياط عمل کنيد و پله‌هاي ترقي را باحوصله و بدون عجله طي کنيد. تا آن‌جا که براي شما مقدور است خود را با اعضاي خانواده درگير نکنيد و سعي کنيد اگر بين شما و هر يک از اعضاي خانواده مشکلي وجود دارد، آن را با صحبت کردن برطرف کنيد. در اين بين خبر خوشحال‌کننده و اميدوار‌کننده‌اي به شما مي‌‌رسد. عاشق هم باشيد و روزهاي خوش‌تان را با هم تقسيم کنيد.
متولدين ماه شهريور:
مدتي است دچار آشفتگي روحي شده ايد و آرام و قرار نداريد ؛ اگر کمي حوصله به خرج بدهيد و به خداوند متعال پناه ببريد به زودي گمشده تان را خواهيد يافت ، گره اي در کارتان به وجود آمده است که به موجب آن آرامش شما تا حدودي دچار اختلال شده است اما هيچ نگران نباشيد چراکه انشاءالله... رفع ميشود و از غصه رهايي ميابيد.
از سوي دوستان اشتباهي رخ خواهد داد که موجب آزار و رنجش تان ميشود اما بهتر است بر آنان خرده نگيريد چون هميشه گذشت و گشاده رويي تأثيري بيشتر و بهتري دارد.

طالع بيني ماهانه
متولدين ماه مهر:
به نظر ميرسد کمي صراحت لهجه بيش از حد متعارف داشته باشيد و اگر اينطور است، گرچه دروغ نميگوييد و سخنانتان صحيح است اما لازم است گاهي بعضي از حقايق را به زبان نياوريد.
ضرب المثل زيباي ايراني ميگويد : جز راست نبايد گفت، هر راست نشايد گفت.
ضمنا در ميان اعضاء خانواده شما و يا نزديکان و همکارانتان کساني هستند که در گذشته شرايط مادي و شغلي و اجتماعي بهتري داشته اند ؛ شايسته است با آنان هم خوشرويي و خوشرفتاري تان را حفظ کنيد ؛ رازداري صفتي نيک است، شما را به آن توصيه ميکنم.
متولدين ماه آبان:
اگر به خداي بزرگ ايمان داشته باشي،دليلي براي هراس از ناشناخته ها نخواهي داشت.مي تواني با اطمينان و مسرت به آينده بنگري، زيرا اراده خداوند در زندگي ات جاري است. امور ناشناخته و غير منتظره تو را از پاي در نمي آورند، زيرا مي داني که ار هر موقعيتي مي تواني بهره ببري.در زندگي مسووليت پذير باش. اگر وظايف را به درستي انجام بدهي موفقيت مي تواني بهره ببري.اگر اراده و پشتکار را در خود بپروراني،بدون ترديد دست خداوند هميشه نگهدارت خواهد بود و هدايتت خواهد کرد و از بي قراري رهايي خواهي يافت.در اين ماه ،سعي کن با دوستان و افرادي که باعث پيشرفتت مي شوند،بيشتر رابطه برقرار کني.با دوستان خوب و خوش نيت نشست و برخاست کن.از هر فرصتي براي دور هم جمع شدن استفاده کن.صدقه دادن و خيرات کردن را فراموش نکن.شادي وخوش بيني را هر کجا که هستي اشاعه بده.اگر منتظر حکم دادگاه يا خبري اداري هستي به نفعت راي خواهند داد.از نصيحتهاي ديگران ناراحت نشو.به پدر و مادرت احترام بگذار.به کارهايت سرعت عمل ببخش.مطمئناً به آن چه مي خواهي مي رسي.
متولدين ماه آذر:
راهي در پيش گرفته ايد که نبايد از سختي هاي آن بهراسيد چرا که همين سختي ها و موانع است که پيروزي و موفقيت را براي شما شيرين و دوست داشتني ميکند.
از دوستي نزديک آزرده خاطر شده ايد و به همين دليل آن رابطه صميمي گذشته را از دست داده ايد اما بايد سعي کنيد که با گذشت و چشم پوشي به او نزديک شده و با اين عمل شيريني گذشت را بچشيد. تمامي امکانات و پتانسيل لازم براي پيشرفت و ترقي شما مهيا است که ميتواند آينده درخشاني را براي خودتان رقم بزنيد.
متولدين ماه دي:
اين ماه مخلوطي از همه چيز باهم است. در فعاليتهاي اجتماعي مشارکت ميکنيد اما با لحني تند و خشن با موانعي در زندگي شخصي و شغلي روبرو شويد. از بحث کردن با همسرتان خودداري کنيد و صبر پيشه کنيد هر چند زندگي زناشويي اين ماه در حال طبيعي خود در جريان است. با کم خوابي صلح و آرامش در خانه را برهم خواهيد زد پس بهتر است براي استراحت خود زمان کافي در نظر بگيريد. زندگي شغلي تان گيج کننده به نظر مي رسد و مسئوليت ها و وظايف تان افزايش پيدا ميکند.
براي انجام يک جلسه يا معامله سفري در پيش داريد. در طول اين ماه اغلب مشغول رسيدگي به جلسات هستيد و برخي از تصميم گيري هايتان نتيجه معکوس مي دهند. تمرکز بر انجام کارها داشته باشيد و در برخورد با برخي شرايط نفساني ، رفتاري دوستانه پيش بگيريد. نظارت بر زير دستان برايتان پيشرفت بدست مي آورد. اعتماد به نفس زيادي برايتان دردسر ساز شده و بايد با فروتني بيشتري رفتار کنيد
متولدين ماه بهمن:
چرا فکر مي کنيد که ضرب المثل معروف (هر چه سنگ است براي پاي لنگ است) فقط براي شما به وجود آمده است؟ شما شخصيت ي کاملا متفاوت و مغاير با شخصيت متولدين ديگر ماه هاي سال داريد. هم واجد تمام صفت هاي مثبت آن ها و هم داراي همه صفت هاي منفي آن ها هستيد بنابراين گاه صددرصد (مثبت) و گاه صددرصد (منفي) هستيد.
از موضوع و مسئله اي که براي شما پيش آمده است سخت ناراحت هستيد ولي ناشکر و نااميد نباشيد و مثل سعدي شيرازي که گفت (رو شکر کن مباد که از بدبتر شود) خدا را شکر کنيد که از بد (بتر) به سراغتان نيامده است. سفر کرده عزيزي داريد که بزودي به ديدار او نايل خواهيد شد.
متولدين ماه اسفند:
اين ماه چيزي مثل يک تقسيم است. از يک طرف شما خود را در بالاي انبوهي از ملاقاتها با افراد جديد و يادگيري روشها و مهارت هاي تازه و بهره گيري از برخي برخوردهاي تصادفي و از از طرف ديگر تمايل شما به فاصله با دنياي پيرامون. اگر رابطه اي ايجاد شده باعث نگراني شما ميشود و ممکن است به چيزي که ميخواهيد در مورد آن به دقت تفکر کنيد. با همه اينها در روز 22 ماه خورشيد وارد علامت شما و ماه تازه در 23 م ماه و در 30 م ماه ونوس پيوند با نشان شما خواهند داشت که اين باعث يک تغيير کامل خواهد بود. در واقع شما به ياد نخواهيد آورد که تا به اين حد در انواع رشته هاي جديد قدرتمند شرکت کرده باشيد. بنابراين انتظار مي رود که اين ماه پايان بسيار هيجان انگيزي براي شما داشته باشد يعني در زماني که مهارتهاي رهبري خود را شاهد هستيد و و دوباره انرژي آن را در خود احساس کنيد. با ورود پلوتو هم پيش خواهيد رفت به سوي حل برخي مسائل عاطفي بسيار عميق.
گردآوري:بخش سرگرمي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت / از یک شرایط نا مساعد و نا هموار، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده‌ای دست خواهید یافت. / در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

یک معجزه احساسی و عشقی در زندگی شما به یکباره و ناگهانی پیش خواهد آمد که سعی کنید این فرصت را از دست ندهید / از عشق‌های مجازی و شرارت‌های آن بر حذر باشید / زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه‌ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد / شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد. اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد / با یک فرد جدید دوست و آشنا می‌شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

کارت عشق دارید، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت. / یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود / در کار‌های خود (شغل) انساف موفقی هستید. در آینده موقعیت‌های بسیار بهتری در انتظارتان خواهد بود، سعی کنید از فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت / جایی می‌خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید، با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد / مسافرتی به مناطق گرمسیری داخل کشور دارید / در مساله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوار کننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند. اما این بحران خیلی زود‌تر از آنچه تصور می‌کنید برطرف خواهد شد. / با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

به یک مسافرت داخلی خواهید رفت / سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود / تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال، بسیار به نتیجه‌ای مثبت منتهی خواهد شد / دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد / شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی، موفقیت ازان شما خواهد شد / از یک توانایی بالا در خودتان در آینده‌ای نزدیک بسیار بهره‌مند خواهید شد / به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه‌ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی، موفقیت ازان شما خواهد شد / یک دلواپسی و نگرانی از شما می‌گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد / مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد / بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه‌ای عالی همراه است.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

در کار‌های خود (شغل) انساف موفقی هستید. در آینده موقعیت‌های بسیار بهتری در انتظارتان خواهد بود، سعی کنید از فرصت‌هایی که پیش رویتان قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید / یک کادو دریافت می‌کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد / شما فردی جسور و شجاع هستید که به هر چه اراده کنید به خواسته و نیاز قلبی خود خواهید رسید.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

در کاری که در پیش گرفته اید، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد / جایی می‌خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید، با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد / همسر شما برای یک ماموریت کاری سفری به خارج از کشور خواهد داشت / از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نا مساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد؛ و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت.

فال شمع  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید / در یک شادی قرار خواهید گرفت، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید. رفتن یا نرفتن به این جشن، به رای و نظر خودتان بستگی دارد / در یک مجلس غم و اندوه مقداری در زحمت خواهید افتاد، اما چندان مهم نیست / تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی، به آرامش بسیار دست خواهید یافت.

tags # فال شمع ، فال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • تغییرات آب و هوایی چگونه زندگی متولدین ۲۰۲۴ را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • فال انبیا فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال قهوه روزانه | فال قهوه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳