Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر، در کنفرانس خبری خود در نیویورک گفت: موضع مصر و کشورهای عربی در قبال بحران روابط با قطر همچنان ثابت است و هیچ تغییری نکرده است.

وی در ادامه افزود: هیچ تغییر و تحولی جدیدی در بحران کشورهای عربی با قطر به وجود نیامده و مواضع ما در این خصوص همچنان همان مواضعی است که پیشتر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری تاکید کرد: تا زمانی که قطر درخواستهای ۱۳ گانه کشورهای عربی را اجرایی نکند هیچ مسأله جدیدی در این بحران به وجود نخواهد آمد.

کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در اقدامی هماهنگ روابط دیپلماتیک و سیاسی خود را در اعتراض به سیاستهای قطر در قبال منطقه و روابطش با ایران قطع کرده اند.

کد خبر 4409563

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیج فارس سامح شکری قطر مصر ایالات متحده آمریکا روسیه سوریه ایران رژیم صهیونیستی عراق فلسطین دونالد ترامپ ترکیه عربستان سعودی آلمان ادلب افغانستان جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند

اندیشکدهٔ بنیاد رزولوشن (The Resolution Foundation) اعلام کرد که بحران مسکن در بریتانیا موضوع مهم و مؤثر در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۴ این کشور خواهد بود.

به گزارش یورونیوز، این بنیاد که چشم‌انداز سه ماهه خود را از بازار مسکن بریتانیا منتشر کرده، وضعیت خانه‌ها در این کشور را از لحاظ قیمت بالا، اندازه کوچک، قدیمی بودن و مصرف بالای انرژی مورد انتقاد قرار داده است.

این اندیشکده در گزارش خود که از داده‌های «سازمان توسعه و همکاری اقتصادی» برای مقایسه وضعیت مسکن بریتانیا با اقتصادهای مشابه استفاده کرده است، اعلام کرد: «وقتی صحبت از مسکن در بریتانیا می‌شود، خانوارها از نظر کمیت و کیفیت محصول پایین‌تری دریافت می‌کنند.»

خانه‌ها در بریتانیا نسبت به بسیاری از اقتصادهای توسعه‌یافته دیگر مانند فرانسه، آلمان، ژاپن، آمریکا و تایوان، فضای کمتری برای هر نفر دارد.

این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که سهم هر نفر از فضای خانه‌های بریتانیا حتی نسبت به مناطق مرکزی شهر نیویورک نیز کمتر است.

بنیاد رزولوشن اعلام کرد که خانه‌های افراد شاغل در بریتانیا نسبت به «بیشتر» کشورهای اروپایی دورتر از محل کار آن‌ها قرار دارد. همچنین بنا بر اعلام بنیاد رزولوشن، علیرغم برنامه دولت بریتانیا برای دستیابی به انتشار خالص کربن صفر تا سال ۲۰۵۰، خانه‌ها در این کشور نسبت به سایر کشورهای پیشرفته، قدیمی‌تر و کمتر عایق‌بندی شده‌اند.

بحران مسکن در بریتانیا که مدت‌هاست به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی این کشور محسوب می‌شود، با کمبود مسکن ارزان‌قیمت، افزایش اجاره بها و قیمت خانه‌ها آغاز شد.

همچنین بحران هزینه‌های زندگی در بریتانیا امکان خانه‌دار شدن بریتانیایی‌ها را دشوار کرده است.

بریتانیا در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ انتخابات سراسری برگزار خواهد کرد که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، حزب کارگر، حزب اصلی اپوزیسیون نسبت به محافظه‌کاران حاکم به رهبری ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور در موقعیت بهتری قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآن، فرصتی برای آشنایی ملت‌هاست/ فلسطین قطب‌نمای مسلمانان است
  • رئیسی در دیدار زیاد نخاله: بی‌عملی برخی کشورهای اسلامی در قبال فلسطین، موجب تأسف است
  • انفعال سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • بازگشت اسد به دنیای عرب
  • دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم
  • کامرون: بحران انسانی در غزه همچنان شدید است