Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@08:04:41 GMT

۲۳ درصد بودجه شهرداری گرگان تاکنون محقق شده است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۲۴۶۲

۲۳ درصد بودجه شهرداری گرگان تاکنون محقق شده است

به گزارش خبرنگار مهر، نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهرداری برگزار شد.

در این جلسه ابتدا علی اصغر یوسفی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از برگزار کنندگان مراسم عزاداری امام حسین (ع) و از پاکبان و پرسنل خدمات شهری برای زحماتشان در این دهه تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش درآمد شهرداری و بودجه محقق شده توسط مسئول درآمد شهرداری گرگان و مدیران مناطق چندگانه در دستور کار شورا قرار داشت.

مهدی باقری، مسئول درآمد شهرداری گرگان در این جلسه اظهار کرد: از ابتدای سال تا ۳۰ شهریور درآمد شهرداری ۵۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده و برای این مدت پیش بینی ما ۱۱۷ میلیارد تومان بود. در مدت مشابه سال قبل این رقم ۶۴ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: این رقم محقق شده نسبت به بودجه سالیانه ۲۳ درصد و نسبت به پیش بینی ۶ ماهه ۴۹ درصد است.

درآمد به تفکیک سرفصل ها

مسئول درآمد شهرداری گرگان تصریح کرد: درآمد ما از عوارض در این مدت، ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که این رقم در سال گذشته ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی اضافه کرد: درآمد عوارض اختصاصی تبصره ۲ ماده ۳۹، سه میلیارد و ۸۸۸ میلیون تومان بوده که همین رقم برای مدت مشابه سال قبل ۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان بود.

باقری اظهار کرد: درآمد حاصل از فروش اموال شهرداری سه میلیارد تومان بوده که در سال گذشته شهرداری از این کد چهار میلیارد تومان درآمد داشته است.

وی گفت: در سرفصل کمک دولت و سازمان های دولتی نه در سال قبل و نه امسال رقمی به شهرداری تخصیص داده نشده است.

باقری بیان کرد: در کد سایر منابع که اعم از وام، فروش اموال، سرمایه گذاری است، چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان درآمد داشتیم که این رقم در مدت مشابه سال گذشته دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود.

درصد درآمدهای محقق شده بودجه

مسئول درآمد شهرداری گرگان افزود: در مجموع درآمد محقق شده، ۴۶ درصد مربوط به بهای عوارض و خدمات ساختمانی، ۱۲ درصد مختص جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰، ۶ درصد فروش اموال غیرمنقول، سه درصد مال التجاره ساختمان ها و تأسیسات، ۲۴ درصد مالیات بر ارزش افزوده، هشت درصد سایر منابع، یک درصد به تخلف ماده ۳۹ تعلق دارد.

باقری گفت: ۹۷ میلیارد تومان درآمد از فروش اموال پیش بینی شد که فقط سه میلیارد تومان آن محقق شده است.

درآمد مناطق سه گانه

وی به تفکیک، درآمد ۶ ماهه بودجه مناطق شهرداری گرگان را بیان کرد.

منطقه یک توانسته بود ۹۶ درصد درآمد را محقق کند. پیش بینی درآمد ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود که ۱۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن محقق شده بود.

منطقه دو شهرداری گرگان توانسته بود ۶۹ درصد درآمد را محقق کند؛ پیش بینی درآمد ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود که هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن محقق شده بود.

شهرداری منطقه سه توانسته بود ۱۰۱ درصد بودجه را محقق کند؛ پیش بینی درآمد ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که شهرداری این منطقه توانسته بود ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کند.

کد خبر 4409401

منبع: مهر

کلیدواژه: بودجه شهرداری شهرداری گرگان گرگان مهدی باقری ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شهرداری گرگان مقابل حریف لبنانی/ الریاضی قهرمان شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با قبول شکست مقابل الریاضی لبنان به مقام نایب قهرمانی سوپرلیگ غرب آسیا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان در بازی سوم و پایانی سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا از ساعت 22:15 شب گذشته (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 100 بر 78 الریاضی و قهرمانی این تیم به پایان رسید.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: 30 بر 21 به سود الریاضی
کوارتر دوم: 24 بر 17 به سود الریاضی
کوارتر سوم: 22 بر 16 به سود الریاضی
کوارتر چهارم: 24 - 24 برابر

الریاضی در بازی نخست که در بیروت برگزار شد با نتیجه 95 بر 60 برنده شده بود و بازی دوم را 85 بر 95 در تهران به شهرداری گرگان واگذار کرده بود.

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گرگان به الریاضی باخت؛ جام بسکتبال غرب به لبنان رفت
  • توسعه محلات، مشارکت مردم را محقق می‌کند
  • شهرداری گرگان نایب قهرمان بسکتبال غرب آسیا شد
  • شکست شهرداری گرگان در دیدار سوم فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • شکست شهرداری گرگان مقابل حریف لبنانی/ الریاضی قهرمان شد
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد
  • شهردارى گرگان نايب قهرمان غرب آسيا شد
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال شد
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت