Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:07:11 GMT

دستور برگزاری مجامع بانکها صادر شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۲۶۹۰

دستور برگزاری مجامع بانکها صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بانک مرکزی اعلام کرد: از مجموع ۳۶ بانک و موسسه اعتباری تا ۳۱ شهریور ماه ۹۷ مجوز مجامع عمومی عادی ۲۰ بانک و موسسه  اعتباری صادر شده است. همچنین مجوز مجمع سه بانک و موسسه اعتباری که دارای صورت های مالی حسابرسی شده  بوده و پیش نویس نهایی گزارش حسابرس آنان واصل شده نیز در دست بررسی قرار گرفته است که انتظار می رود طی چند روز آینده  منتج به نتیجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با  توجه به عدم وصول درخواست برگزاری مجمع و صورت های مالی حسابرسی شده و پیش نویس نهایی گزارش حسابرسی ۱۳ بانک  و موسسه اعتباری تا تاریخ مذکور قاعدتا صدور مجوز مجامع آنها فاقد موضوعیت است.

شایان ذکر است بانک مرکزی آمادگی دارد در صورت وصول صورت‌های مالی حسابرسی شده و همچنین گزارش حسابرس بانک‌ها و موسسات اعتباری که تا کنون مستندات خود را ارسال ننموده اند در اسرع وقت نسبت به بررسی درخواست صدور مجوز مجامع آنان اقدام و این مهم را  در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر 4409593

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سرمایه بانک مرکزی ایران نظام بانکی بانک مرکزی ایران وزارت صنعت معدن و تجارت گمرک ایران صادرات غیرنفتی تحریم اقتصادی ایران قیمت نفت دلار ایالات متحده آمریکا بورس وزارت جهاد کشاورزی جنگ تجاری پتروشیمی محمد شریعتمداری بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد

سخنگوی صنعت برق گفت: با بسیج همه جانبه و آماده باش گروههای عملیاتی و اجرایی در سراسر کشور از چند روز گذشته، برق مراکز برگزاری آزمون سراسری تامین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: در کنار آماده باش همه گروه‌های عملیاتی و فنی، هماهنگی‌های لازم برای استقرار و ورود دیزل ژنراتورهای سیار به مدار انجام شده بود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های عملیاتی در کنار مراکز برگزاری آزمون نیز مستقر شده بودند، گفت: در چند روز گذشته بررسی شبکه‌های تامین برق مراکز و حوزه‌های امتحانی از جمله اقداماتی بود که به منظور اطمینان از پایداری شبکه برق مراکز برگزاری کنکور سراسری انجام شده بود.

مدیرعامل شرکت توانیر ضمن تأکید بر وضعیت مطلوب و پایداری شبکه‌های توزیع برق خاطرنشان کرد: سامانه ١٢١ مرکز اتفاق برق همچون همیشه به صورت شبانه روزی و در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت ناشی از حوادث به شبکه برق آماده دریافت گزارش بودند تا در صورت گزارش‌های احتمالی در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق شهروندان و به ویژه مراکز برگزاری آزمون اقدام کنند.

کد خبر 748152

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل