Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت.

متن پیام آیت‌الله جنتی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تلخ و تأسف‌بار تروریستیِ اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن  جمعی از نیروهای مسلّح غیور و مردم عزیز و بیگناه گردید، موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جنایت هولناک ضمن اثبات اتّحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا بار دیگر حقانیّت ومظلومیت ملت شریف ایران در سالگرد حماسه غرورآفرین دفاع مقدس را به رخ جهانیان کشید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظّم انقلاب و ملّت شریف ایران  اسلامی، به‌ویژه بازماندگان و خانواده محترم  شهدا، سلامتی کامل مجروحان را از خداوند متعال مسئلت نموده و پیگیری امنیتی و قضایی  عوامل و طرّاحان این حادثه تروریستی و غیر انسانی را از دستگاه‌های مسئول به‌طور جد خواستارم.

بدخواهان و مستکبرانِ آمر و مزدورانِ ضعیفِ عاملِ این جنایت بدانند که تجربه تاریخی، گواه عزّت‌طلبی و انسجام روز افزون ملت ایران در مقابله با طراحان اصلی حوادثی از این دست بوده و دوران عزتمند دفاع مقدس، ره‌آورد همین انسجام و عزّت‌طلبی برخاسته از مکتب عاشورا است.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان و دبیر شورای نگهبان

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این همایش آقای توسلی مدیر کل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تجمیع قوانین ایثارگری در برنامه هفتم توسعه ، بازنگری ایین نامه کمک معیشتی ، بازنگری تسهیلات مسکن ایثارگری و افزایش سقف آن خبر داد.
آقای ایرانمنش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت تاکنون پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نهایی شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • آیت‌الله جنتی: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است