Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@02:19:54 GMT

حادثه رانندگی در خلخال پنج کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۲۸۹۷

حادثه رانندگی در خلخال پنج کشته برجای گذاشت

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، معاون اجتماعی فرماندهی استان اردبیل روز یکشنبه گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در جاده 'پیریک' ، ماموران کلانتری 12 با همراهی ماموران پلیس راه به محل اعزام شدند.
سرهنگ کریم نوری افزود: در این حادثه راننده و چهار سرنشین پژو پرشیا که اعضای یک خانواده بودند به همراه یکی از سرنشینان سواری سمند در دم جان باخته و راننده و سه سرنشین دیگر سمند مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ راننده پژو پارس را علت بروز این حادثه اعلام کردند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان اردبیل پژو پلیس راه مراکز درمانی مرکز فوریت های پلیسی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کد خبر 6096862

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی