Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@05:53:36 GMT

مدیریت روابط عاشقانه پس از ازدواج

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۳۱۶۴

مدیریت روابط عاشقانه پس از ازدواج

به گزارش پارس نیوز، 

یک روانپزشک و زوج‌درمانگر گفت: «زوجین باید بدانند رابطه عاشقانه آنها نسبت به هر چیز دیگر در زندگی در اولویت است و باید زمان و فضای کافی به آن اختصاص دهند.»

دکتر صباغ‌ابریشمی گفت: «رابطه عاشقانه زوجین نسبت به هر چیز دیگر در زندگی در اولویت است و باید زمان و فضای کافی به آن اختصاص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریک زندگی، نفر شماره یک و مهم‌ترین فرد است و نیازمند این است که به‌طور مداوم زن یا مرد از نیازهای عاطفی و جنسی همسرش آگاهی پیدا کند و راه‌های جدید و متنوع برای راضی نگه داشتن یکدیگر و لذت بردن از هم را جستجو کنند. در غیر این صورت ماه عسل زندگی مشترکشان خیلی زود به پایان می‌رسد و باغچه زندگی‌شان پژمرده خواهد شد.»

 

وی در ادامه توضیح داد: «اغلب زوجین جوان در دوران نامزدی یا اوایل ازدواج، همدیگر را به خوبی می‌شنوند، نسبت به هم اهمیت و توجه نشان می‌دهند، در انجام کارها با هم همفکری و مشارکت دارند. همچنین برای خشنود کردن دیگری تلاش و عشق و ادب و احترام را رعایت می‌کنند، اما ازدواج می‌تواند باعث دنیایی از تغییرات شود. چون ممکن است بعد از ازدواج توجه و اهمیت دادن به طرف مقابل جای خود را به مسائل دیگری همچون کار، سرگرمی‌ها، فرزندان، خانواده پدری و... دهد و به جای همسر آنها را در اولویت قرار دهند و این خود سرآغاز مشکلات شود.»

 

دکتر صباغ‌ابریشمی یادآور شد: «گاهی هم فرد در مدیریت دو موضوع مهم مثلا رابطه و وقت گذراندن با همسر و ساعات سنگین کاری مشکل دارد، در این موارد باید فرد در ابتدا با همسر خود در این باره گفتگو کند و به نتیجه و توافقی برسند که هر دوی آنها شاد و نسبتا راضی باشند اما اگر یکی یا هر دو گله‌مند و ناراضی است کمک گرفتن از افراد کارشناس و متخصصان زوج درمانگر می‌تواند مفید باشد.»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عشق ازدواج خانواده مشکلات ازدواج خانواده عشق مشکلات پارس عاشقانه پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد

احد وظیفه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار از ابتدای سال زراعی تاکنون مجموع بارش های کشور نسبت به دوره نرمال ۱۳ تا ۱۴ درصد کمتر است.

به گفته او، علی رغم شرایط مساعد بارش نسبت به دوره نرمال، اما در استان های قزوین، البرز، تهران و خراسان رضوی بیشترین کم بارشی را داریم.

وظیفه ادامه داد: در مناطق جنوبی خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان برداشت غلات در جریان است، از این رو به سبب بارش های سیل آسا به کشاورزان توصیه می شود که نسبت به انتقال غلات به انبارها اقدام کنند.

رئیس مرکز خشکسالی افزود: کشاورزان با مراجعه به کارشناسان اقدامات داشت را انجام دهند که بهترین خروجی را داشته باشند.

به گفته او، با توجه به کاهش منابع آبی ناشی از برداشت بی رویه سفره های زیرزمینی به کشاورزان توصیه می شود که در روزهای بارندگی یک تا ۲ نوبت آبیاری را به تاخیر بیندازند که این امر می تواند کمکی به آبیاری هر منطقه باشد‌.

این مقام مسئول افزود: با توجه به بارش های اخیر در حوزه غرب و جنوب غرب، بخشی از کم بارشی های اخیر در حوزه کشاورزی جبران شد.

وظیفه گفت: با توجه به کاهش بارش و بحران آب در برخی مناطق از جمله تهران، سمنان و خراسان رضوی، مدیریت آب شرب، صنعت و کشاورزی باید در دستور کار قرار بگیرد چراکه مدیریت آب شرب در این مناطق ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است
  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • جغرافیای لایک‌ها و دیس لایک‌ها
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد