Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران آبان ماه امسال سفری به برزیل خواهد داشت و با تیم ملی فوتسال این کشور دیداری دوستانه برگزار می کند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، برزیل هم فروردین ماه ۱۳۹۷ به ایران می آید تا با تیم ملی کشورمان این مسابقه را تجدید کند.

مسئولان ورزشی استان فارس به دنبال گرفتن میزبانی این مسابقه هستند و سالن ۶ هزار نفری شیراز و سالن ۴ هزار نفری شهر لار برای این دیدار ملی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4409599 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال برزیل شیراز تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال الدحیل قطر السد قطر والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا جوانان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا مقابل قرقیزستان، تیم دوم جدول گروه C قرار می‌گیرد و امیدوار به کسب پیروزی و راهیابی به نیمه نهایی و جام جهانی است.

باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که شروع کننده بازی برای تیم ملی فوتسال ایران در دیدار حساس مقابل قرقیزستان هستند.

وحید شمسایی در دیدار امروز ایران مقابل حریفی که در دور گروهی شگفتی‌ساز شده، دو تغییر نسبت به مسابقه گذشته برابر کویت به وجود آورده که سعید مومنی(دروازه‌بان) و مسلم اولادقباد از جمع نفرات اصلی خارج شده و جای خود را به باقر محمدی و مهدی کریمی داده‌اند.

ملی پوشان فوتسال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا سه پیروزی مقابل تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت به دست آوردند و حالا هم در تلاش برای رسیدن به مراحل بالاتر و قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد