Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران -ایرنا- انجمن آشوریان تهران با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی اهواز را محکوم و اعلام کرد: این حادثه جنایتی هولناک در تاریخ است و چهره ددمنشانه جنایتکاران را رسوا کرد.

به گزارش ایرنا انجمن آشوریان تهران روز شنبه با صدور این بیانیه که نسخه ای از آن به ایرنا ارسال شد، شهادت تعدادی از هموطنان را در حادثه تروریستی اهواز تسلیت به ملت ایران، تسلیت گفت و تاکید کرد: این جنایت هولناک و ترور خونین و فجیع در اهواز جهان را لرزاند و جامعه جهانی آشوریان این جنایت هول انگیز که به شهادت ده ها تن از هموطنان بی گناه انجامید، محکوم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ترور خشونت بار اخیر چهره ددمنشانه و پر خباثت مشتی جانی خون آشام را که در کنام هراسناک و مخوف در کمین بی گناهان نشسته اند رسوا کرد، حادثه ای خوفناک که خباثت فاجعه آفرینان جهانی را با جنایتی که تاریخ از یاد نخواهد برد، افشا کرد.
این بیانیه می افزاید: جامعه جهانی آشوریان در کنار یکایک ملت بزرگ ایران مقاوم و پایدار در برابر ترور کور رسوایان جهان ایستاده است.
ساعت 9 و 30 دقیقه روز گذشته (31 شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز چهار مزدور اقدام به تیراندازی در محوطه رژه کردند که بر اساس آخرین اخبار بر اثر این حادثه 25 نفر جان باختند و حدود 60 نفر نیز مصدوم شدند.
اجتمام *2181

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه تروريستي اهواز انجمن آشوريان جنابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نوجوان مجروح حادثه تروریستی کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ایرانمنش، نوجوان ۱۳ ساله‌ای بود که در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود.

وی امروز دوم اردیبهشت ماه پس از بیش از ٣ ماه بستری در بیمارستان به پدرش که او نیز در حادثه تروریستی کرمان شهید شده بود پیوست.

کد خبر 6084131

دیگر خبرها

  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • شهادت نوجوان مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت آخرین مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثهٔ تروریستی کرمان
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل