Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از کشف بالغ بر نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد. امید رضائی معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: طی دو عملیات از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و مرجع انتظامی میزان پانصد و ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف ویک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام قضائی با اشاره به اینکه در این رابطه یکی قاچاقچی دستگیر و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد، افزود: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله مواد مخدر از مرز‌های شرقی کشور به سمت استان هرمزگان را داشتند که با هوشیاری افسران اطلاعاتی در پهنای جغرافیایی استان کرمان متوقف و موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشف مواد مخدر قاچاقچی مواد مخدر استان هرمزگان مرزهای شرقی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟

دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک