Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد افشار صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: تجهیز سرویس مدارس به نرم افزار اینترنتی به منظور افزایش ایمنی و امنیت دانش آموزان و بدون بار مالی برای مدارس، خانواده ها و رانندگان انجام شده است.

شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به اجرا درآمده است، گفت: در این طرح به جای نصب سخت افزار « جی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پی. اس» از نرم افزار اینترنتی استفاده شده که گام موثری در کاهش هزینه و صرفه جویی در هزینه های خانوار و اولیاء است.

وی با بیان این که با اجرای این طرح، والدین ۶ هزار دانش آموز می توانند با اطمینان خاطر از وضعیت فرزندان خود در زمان استفاده از سرویس مدارس مطلع شوند، ادامه داد: نظارت و کنترل آنلاین، بررسی کارکرد و مشاهده اطلاعات راننده، ارسال پیام راننده به صورت عمومی برای والدین، دریافت پیام هنگام حرکت سرویس و مشاهده مسیر حرکت سرویس از سوی والدین از ویژگی های استفاده از نرم افزار « سمر» است.

افشار اجرای این طرح را در راستای شعار "ری شهر ایرانی اسلامی پیش رو" برشمرد و یادآور شد: شهرری، همانطور که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قبله تهران معرفی شده مستحق اجرای طرح های نو و خلاقانه در جهت ارتقاء رضایتمندی خانواده ها است و تلاش می کنیم در تمامی عرصه ها این شهر معنوی الگوی مثال زدنی برای پایتخت شود.

رونمایی از نرم افزار سمر که از طریق سایت اینترنتی شهرداری منطقه ۲۰ قابل دسترسی است، با حضور فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ ،مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرری، مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰ و تعدادی از اصحاب رسانه شهرری در سالن شهید تهرانی مقدم ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۲۰ انجام شد.

کد خبر 4409675

منبع: مهر

کلیدواژه: سرویس مدارس شهرداری منطقه 20 تهران شهرری ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد، از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر اراک، به‌زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد