Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، در پیام سید دانیال محبی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید آمده است: نسیم پاییزی طبیعت، رایحه جان بخش بهار تعلیم و تربیت را در کالبد فرزندان این مرز و بوم می دمد و مطلع مهر، ماه عطوفت و صفا، ماه عشق و ایثار و فرا رسیدن موسم علم و دانش و معرفت را نوید می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرماه آغازی برای یادگیری علم و دانش در مکتب ایثار و مقاومت است تا با همدلی، محبت، شور و نشاط در کنار هم بودن را معنا ببخشیم.

بی شک مدرسه دومین خانه و مامن آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر را تقویت کنیم.

امروز که بستر توسعه استان سیستان و بلوچستان با دارا بودن استعدادها، ظرفیت های مختلف و متنوع و برخورداری از نونهالان، نوجوانان و جوانان برومند و غیور فراهم شده؛ استان نیازمند تلاش بی وقفه معلمان و فرهنگیان دلسوز و برنامه ریزی برای تقویت بنیه های علمی و زیرساخت های آموزشی و پرورشی است تا با تعلیم و تربیت متناسب دانش آموزان و دانشجویان این استعدادهای بالقوه به بالفعل درآیند.

دانش آموزان و دانشجویان نیز به خوبی آگاه هستند برای استقلال این کشور و پایداری انقلاب اسلامی و بویژه توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان، باید خوب بخوانند و بیاموزند تا با استفاده از ظرفیت های این مرز و بوم به جای واردات علم و دانش و کالا، در خط صادرات این محصول قرار بگیریم.

در تقارن سال تحصیلی جدید با ماه محرم و هفته دفاع مقدس به راستی که آغاز فصل آموختن، با تکرار آموزش رشادت های سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایشان و شهد شیرین ایثار و شهادت همراه و مزین خواهد شد.

امیدوارم با توکل بر خداوند منان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید، با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان تلاشگر و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نهادهای فرهنگی و اجتماعی سیستان و بلوچستان بتوانیم موجبات عزت و سرافرازی کشور و استان را بیش از پیش فراهم آوریم.

کد خبر 4409642

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان بازگشایی مدارس ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان

 عمره گزاران استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا