Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد بیوکی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه بوشهر، در گفت‌‎وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص اختلاس چند ده میلیارد تومانی در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این منطقه گفت: این خبر به هیچ وجه مورد تایید ما نیست و قاچاق سوخت توسط خود شرکت کشف شده است.

او تصریح کرد: این موضوع توسط حسابرسان خبره و بازرسان اعزامی از طرف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مسئولان منطقه بوشهر در دست پیگیری است و به محض دریافت اطلاعات دقیق در خصوص صحت و سقم این موضوع اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این رقم چند ده هزار میلیاردی که عنوان می‌کنند؛ صحیح نبوده و به هیچ وجه مورد تایید ما نیست.

او در پاسخ به این سوال آیا فرد متخلف از کشور خارج شده است؟ اظهار کرد: خانواده این فرد هم اکنون در بوشهر ساکن هستند و به هیچ وجه به خارج نرفته‌اند. پیشتر در خبرها مطرح شده است که خانواده ایشان به گرجستان متواری شده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز؛ هم اکنون تیمی از بازرسی و حراست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای پیگیری موضوع به منطقه بوشهر اعزام شده‌اند. انتظار می رود پس از بررسی‌های لازم در خصوص اصلاح وضعیت بانکرینگ آن منطقه، اقدامات هوشمندانه‌ای جهت عدم تضییع حقوق ملت ایران، صورت پذیرد.

انتهای پیام/

169 / 161 سوخت قاچاق اختلاس بوشهر فرآورده نفتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سوخت قاچاق اختلاس بوشهر فرآورده نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران

برخی گزارش ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می دهند.

به گزارش عصر خبر؛ در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خيابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شركت ملي پخش فرآورده ها واقع در باقر شهر در حاشیه جنوبی شهر تهران منتقل شده اند.   بنا به این گزارش؛ این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز جزئیات سهمیه بندی بنزین 1403 / سهمیه اسنپ و تپسی قطع می‌شود مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • آبراه خلیج فارس جای بیگانگان نیست
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان