Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@06:13:49 GMT

پیروزی قشقایی شیراز مقابل شهرداری ماهشهر

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۴۲۵۳

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پیروزی تیم قشقایی شیراز فارس خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس تیم شهرداری ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ شهرداری شیراز به انتقاد از تبلیغات ضعیف ماه رمضان

شهرداری شیراز به انتقادات از ضعف تبلیغات محیطی برای ماه رمضان و نوروز پاسخ داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در پاسخ به اظهارات فرماندار شیراز درباره عدم فضاسازی ماه رمضان و نوروز در سطح شهر شیراز اعلام کرد: با توجه به آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌ها و اقداماتی جهت نمود هر چه بهتر این دو موضوع در شهر شیراز برنامه ریزی و اجرا شده است. 

در این جوابیه آمده است:

در راستای فضاسازی و آماده سازی محیط شهری شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، بیش از 2500 متر بنر با موضوع ماه مبارک رمضان و تکریم این ماه روی پل‌ها و بیلبورد‌های سطح شهر نصب شده است. همچنین با برنامه ریزی‌های انجام شده، تیزر‌هایی با موضوع ماه مبارک رمضان و بهار قرآن نیز تهیه و تولید شده و هم اکنون از تلویزیون‌های شهری در حال پخش است. 

در راستای فضاسازی شهری طاق نصرت‌هایی نیز با موضوع ماه رمضان در سطح شهر شیراز نصب شده تا شهروندان و مسافران تقارن رمضان و نوروز را به عینیت مشاهده کنند.

انتقاد فرماندار شیراز از دستگاه‌های متولی فرهنگ درباره فضاسازی ماه رمضان و نوروز

در راستای پیچیدن عطر قرآن در مراکز گردشگری و محلات، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز محافل جز خوانی قرائت قرآن به مدت یک ساعت از 17 عصر لغایت 18 در فضا‌های شهری همچون باغ دلگشا، باغ جهان نما، باغ جنت و دروازه قرآن؛ ویژه برنامه سی مسجد سی محفل در مساجد محلات؛ جشنواره مناجات خوانی و آوا‌های رمضان در قالب اجرای نوا‌های ویژه رمضان توسط برترین مناجات خوانان کشور از یکم لغایت 10 فروردین از ساعت 9 تا 11 صبح و 18 تا 20 شب در محور حافظیه و پیشخوان باغ عفیف آباد و نمایشگاه دیجیتال قرآنی و پرفورمنس قرآنی از ساعت 18 عصر لغایت 24 در این محور در محل باغ ملی برگزار می‌کند.

علاوه بر این، تیزر و پادکست‌های ماه رمضان جهت غنی سازی فضای مجازی تهیه و منتشر شده، ویژه برنامه صبح نوروز در قالب معرفی آیین‌های مردم شیراز در نوروز و ماه مبارک رمضان از بیست و نهم اسفند لغایت نهم فروردین از ساعت 9 صبح لغایت 12 در محل باغ جهان نما برگزار و سفره‌های افطاری ساده توسط شهرداری‌های مناطق یازده گانه در قالب هر منطقه سه ایستگاه افطاری بر پا می‌شود. از سوی دیگر در مساجد سطح شهر و مراکز پر تردد سطح شهر همچون ارگ کریمخانی، حافظیه و عفیف آباد، توزیع افطاری ساده در میان شهروندان روزه دار به صورت ایستگاه‌های سیار و ثابت صورت می‌گیرد.

در خصوص ساخت و نصب المان‌های مرتبط با ماه مبارک رمضان و نوروز نیز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اقدام به تهیه بیش از 137 المان با موضوع ماه مبارک رمضان و نوروز کرده که با توجه به چهارشنبه سوری و احتمال وارد شدن خسارت، نصب آنها بعد از این روز آغاز و بخش عمده‌ای نصب شده است.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام می‌دارد با توجه به اقدامات صورت گرفته و مستندات و تصاویر موجود که در سطح شهر مشهود است، اینگونه به نظر می‌رسد که گزارش مذکور بدون بازدید میدانی و عدم مصاحبه با مدیران مربوطه در شهرداری انتشار یافته و بررسی و ارزیابی عملکرد سایر دستگاه‌های متولی که وظیفه ذاتی بسیاری از آنان اقدامات فرهنگی و تبلیغی است نیز در گزارش مغفول مانده است.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز منصوب شد
  • فیلم| سلفی هادی چوپان با کلاه قشقایی
  • پاسخ شهرداری شیراز به انتقاد از تبلیغات ضعیف ماه رمضان
  • تهران، شیراز و کردستان بخت‌های سقوط به لیگ یک!
  • (ویدئو) سلفی هادی چوپان با کلاه قشقایی
  • شکست خانگی شهرداری آستارا مقابل فجر سپاسی شیراز
  • توقف تیم شهرداری ارومیه در مقابل طبیعت
  • توزیع میوه شب عید در استان فارس آغاز شد
  • پیروزی طبیعت مقابل شهرداری ارومیه/ کار به بازی سوم کشیده شد
  • نصب ۱۳۷ المان نوروزی و رمضانی در شیراز