Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در آستانه آغاز تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان پیامی صادر کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در آستانه آغاز سی و سومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان پیامی صادر کرد.
 
متن پیام رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری بدین شرح است:
 
"بسمه تعالی
 
بسیار خوشحالم فرصت دوباره‌ای فراهم شد تا بار دیگر در مراسم افتتاحیه تور بزرگ و بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران به همه ورزشکاران، مربیان، مسئولان خارجی حاضر در این دوره از مسابقات خوشامد می‌گویم.
 
عزم راسخ و ستودنی مسوولان، دست اندرکاران و همه مردم عزیز خطه آذربایجان باعث شد تا سی و سومین دوره تور بزرگ دوچرخه‌سواری به طور منظم و در تاریخ مقرر برگزار گردد. کشور ایران و مردم آذربایجان این روزها در سوگ ایام شهادت سالار شهیدان اسلام و یاران وفاداراش بسر می برند و شک ندارم این تور می‌تواند پیام‌رسان درس‌های عاشورای حسینی به همه مردم جهان باشد.
 
تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان فرصت مناسبی به وجود خواهد آورد تا نمایندگان تیم های خارجی حاضر در این مسابقات از شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام بازدیدی داشته باشند و از تاریخ و سنت‌های کشور عزیزمان اطلاعات جامع تری بدست آورند.
 
تور ایران - آذربایجان در تقویم اتحادیه جهانی یکی از تورهای باسابقه و حرفه‌ای محسوب می شود و امید دارم این دوره نیز همچون سنوات گذشته در سطحی بین المللی و قابل تحسین برگزار گردد.
 
این تور بدون شک در رشد و توسعه رشته دوچرخه سواری در ایران و خاورمیانه تاثیر بسزایی داشته است.
 
در پایان نیز  به همه میهمانان ،ورزشکاران و مسوولان حاضر در این مسابقات خیر مقدم می گویم و امیدوارم در طول حضورشان در کشور عزیزمان ایران بتوانند اقامت خوبی داشته باشند.
 
باتشکر
خسرو قمری وفا" Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایران جهان جهان اسلام خاورمیانه دوچرخه سواری رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد

رئیس بخش زلزله‌ شناسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت:حدود ۳۰ درصد مساحت خوزستان (۲۰ هزار کیلومتر) تحت تاثیر فرونشست زمین قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی بیت‌الهی رئیس بخش زلزله‌ شناسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی اظهار کرد:  شاید کمی دور از انتظار باشد اما در استانی که عمده ترین منابع آبی آن آب های سطحی است، نیز فرونشست زمین با گستردگی قابل ملاحظه ای در حال رخداد است.

وی افزود: مساحتی نزدیک به 20 هزار کیلومتر، حدود 30 درصد مساحت کل استان، تحت تاثیر فرونشست زمین قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: خصوصیت بارز پدیده فرونشست زمین در خطه استان خوزستان، وسعت  بالا و مقدار متوسط پایین نرخ سالانه است که دلالت بر سطحی بودن افت آب و همچنین معرف حساس بودن ارتفاع سطح به تغییرات آب نهشته‌های آبرفتی ریزدانه نه چندان عمیق است.

رئیس بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی بیان کرد: اثر فرونشست زمین در زمین‌های هموار میان ارتفاعی ایذه، در گستره بهبهان و اطراف آن (با وسعت تقریبی 350 کیلومتر مربع)، شوش، دزفول، الوان، اهواز، بستان، دشت آزادگان، بندر ماهشهر و امیدیه، رامهرمز و لالی را می‌توان شناسایی کرد که به‌طور عمده نرخ سالیانه کمتر از 5 سانتی متر در سال را دارند.

بیت‌الهی با بیان "هرچند در برخی مناطق در شوش عدد 7 و شهرستان اهواز عدد 6 سانتی متر در سال نیز برآورد شده است"گفت: کاهش حجم آب های سطحی، استمرار برداشت از آبخوان‌ها  دلایل اصلی توسعه وسیع پهنه‌های فرونشست زمین در استان خوزستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • آذربایجان شرقی عزادار صادق آل محمد
  • آذربایجان شرقی عزادار صادق آل محمد(ع)
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد