Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@17:11:37 GMT

دفاع مقدس تجلی غیرت و شجاعت ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۴۴۴۸

دفاع مقدس تجلی غیرت و شجاعت ملت ایران است

حجت الاسلام محمد محمدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان زیادی از هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران می گذرد، جنگی که همه ابرقدرت ها به حمایت از رژیم صدام پرداختند و ملت ایران با قدرت ایمان و رهبری امام راحل(ره) و توکل بر خداوند تن به ذلت ندادند و از کشور خود دفاع کردند که هیچگاه خاطره ان فراموش نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آن دوران یادآور همدلی و مقاومت و بهترین جلوه های انسانی و اجتماعی ملت ایران بود که امروز با توجه به شرایط سخت تحریم ها و وضعیت اقتصادی باز این همدلی و اتحاد دوباره باید تکرار شود.
وی افزود: ملت ایران بارها و بارها از آزمون های بزرگ و خطرناک سربلند بیرون آمده و در این شرایط کنونی باز می تواندیک بار دیگر به همه جهان بفهماند که قدرت ایمان، همدلی و اطاعت آنان از رهبری و حفظ ارزشها می تواند بهترین حربه برای مقابله با دشمنان باشد.
حجت الاسلام محمدیان گفت: مردم مرزدار ایلام در هشت سال دفاع مقدس روزهای طاقت فرسا و شرایط بسیار سختی را در سرما و گرمای تابستان بدون امکانات در کوه های اطراف ایلام سپری کردند و آنان با همه رشادت ها و فداکاری ها ثابت کردند که می توانند بهترین مرزدار این کشور باشند.
وی اظهار داشت: شرایط جنگ و تجاوز هوایی و زمینی به خاک کشور در مناطق مرزی موجب شده بود که شرایط برای زندگی مردم ایلام بسیار دشوار باشد اما با این حال آنها خانه و کاشانه خود را رها نکردند و با حفظ خاک این کشور از سرحدات ایران اسلامی دفاع کردند.
وی تاکید کرد: این مردم به گردن انقلاب بسبار حق دارند و اکنون که شرایطی پیش آمده و به موجب بازگشایی مرز بین المللی مهران ایلام مسیر عتبات عالیات شده باید زیرساخت های مناسب برای این استان مهیا شود تا افراد بتوانند با برخورداری از امکانات مناسب از این مسیر تردد کنند.
حجت الاسلام محمدیان گفت:هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای واکاوی پیروزی ملت ایران علیه رژیم بعث است تا دوباره با احیا همان روحیه بتوان در شرایط اقتصادی کنونی دوباره پیروز شویم و به ثبات برسیم.
وی افزود: مرز بین المللی مهران اکنون به عنوان یک فرصت مناسب برای توسعه استان بشمار می رود پس با توجه به مزیت امنیت و کوتاهی مسافت مورد توجه مردم برای سفر به عراق است به همین خاطر باید بیشتر زیرساخت های آن آماده شود.
استان ایلام دارای 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است
آخرین روز شهریور سال 59 رژیم صدام حملات خود را به جمهوری اسلامی آغاز کرد که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
7177/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت امام راحل انقلاب جمهوری اسلامی ملت ایران هشت سال دفاع مقدس رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • مردم پاکستان شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند