Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌ ملی والیبال آمریکا گفت: بازیکنان اصلی من چند بازی سخت را پشت سر گذاشته اند و کمی خسته هستند.

به گزارش ایسنا، جان اسپراو، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در مورد بازی امروز(یکشنبه) تیمش مقابل ایران در پایان مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: بازی با ایران، آخرین مسابقه گروهی در مرحله دوم مسابقات برای ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صعود ما به مرحله نهایی قطعی شده است و در مورد بازی با ایران و تاکتیک های این بازی باید بعد از مشورت با همکارانم، تصمیم گیری کنم.
او ادامه داد: بازیکنان اصلی من چند بازی سخت را پشت سر گذاشته اند و کمی خسته هستند. به همین دلیل بازیکنان ذخیره من شانس زیادی دارند تا در بازی مقابل ایران به میدان بروند.
اسپراو در مورد بازی شب گذشته مقابل بلغارستان تصریح کرد: تماشاگران بلغارستان شب گذشته عالی بودند و تیم خود را به خوبی تشویق کردند. من چنین جوی را در کشورهای ایران، ایتالیا و لهستان نیز تجربه کرده بودم.
او در پایان گفت: بازیکنان من به خوبی با جو سالن کنار آمدند و بازی خود را ارائه کردند به ویژه در ست سوم که تیم بلغارستان، بازی را بهتر شروع کرد، به بازی برگشتند و کیفیت همیشگی خود را به دست آوردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام والیبال قهرمانی جهان 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال بلغارستان و بارسلونا از والیبالیست زن بلغارستانی تقدیر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوا جاونا،‌ والیبالیست کهنه‌کار بلغارستانی، بازنشستگی خود را از دنیای بازیگری اعلام کرد. عملکرد این بازیکن 38 ساله که در لیگ فرانسه بازی می‌کرد با تقدیر و تعریف عده زیادی از جمله بهترین فوتبالیست تاریخ بلغارستان مواجه شد.

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

هریستو استویچکوف در مورد بازنشستگی این بازیکن و استفاده از شماره 8 توسط او گفت: 8 همیشه بهترین است. تو باعث جذابیت والیبال بلغارستان شدی و من برای تو آینده خوبی را آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی