Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:23:08 GMT

واکنش مصر به حمله تروریستی در اهواز

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۳۴۶۱۱

واکنش مصر به حمله تروریستی در اهواز

وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه رسمی حمله تروریستی در اهواز را محکوم و با خانواده‌های شهدا و مجروحان این جنایت وحشیانه ابراز همدردی کرد. ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ بین الملل آفریقا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المصری‌الیوم، وزارت خارجه مصر در این بیانیه برای مجروحان این حمله تروریستی آرزوی بهبودی و شفای کامل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بیانیه وزارت خارجه مصر آمده است بر اساس مواضع مستحکم و همیشگی مبنی بر محکومیت هر نوع عملیات تروریستی، جمهوری مصر حمله تروریستی به رژه نظامی در اهواز را محکوم می‌کند .

در  پی حمله گروهک تروریستی الاهوازیه در روز شنبه سی و یکم شهریور به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز دست‌کم 25 نفر به شهادت رسیدند و  حدود 60 نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

 

R36355/P36355/S8,88,90,95/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی بیان کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه بعد از تحقیق‌های لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی اهواز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6091325

دیگر خبرها

  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد